2009. szeptember 21., hétfő

A hívás

Remélem mindenki túlélte ezt az egy napot, a következő rész idejéről inkább semmit nem mondok:D várom a véleményeket! pusszá

30. rész

-Te…te hogy kerülsz ide? – kérdeztem döbbentem
- Semmi nem történt köztem és Kristen között! Az egészet az a hülye lap találta ki, mint mindig. Lacey már pereli is őket – magyarázta Rob, miközben egyre közelebb jött hozzám
- Én… – kezdtem, de közbevágott
- Ne haragudj, amiért olyan idiótaságokat gondoltam, de érts meg engem is. Vagy is te mit tettél volna a helyemben?
- Nem tudom… Valószínűleg hasonló képpen reagáltam volna – mondta csendesen
- Akkor elfogadod a bocsánatkérésem?
- Nem hiszem el, hogy itt vagy
- Viccelsz? Nem tudtalak elérni, miközben muszáj lett volna beszélnünk. Ez látszott kézenfekvőnek
- Aha – motyogtam és a nyakába borultam
Szorosan magához ölelt és a hajamba fúrta az arcát. Hosszú percekig így álltunk, majd kicsit eltolt magától, hogy a szemembe nézhessen, majd megcsókoljon. A kibékülésünkbe, csak a csengő zavart bele.
-Mindjárt jövök!
- Helló! Virágot hoztam – mondta a futár és egy nagy liliom-csokrot nyújtott át
- Basszus – motyogtam, majd becsuktam az ajtót
- Ki küldte? – húzta fel a szemöldökét Rob
- „Kérlek ne haragudj rám! Zac” - olvastam fel a kártyát és félénken Robert-re néztem, várva a reakcióját
- Ez „az” a Zac?
- Igen. Nem beszélek vele, amióta volt az a dolog. Ma meg azt mondta, hogy mindent meg fog próbálni, hogy megbocsássak neki
- Engem nem zavar, ha újra jóban leszel vele – mondta csöndesen
- Nem könnyű kibékülni olyasvalakivel, aki az itt létem legborzalmasabb napjait szolgáltatta
Erre a mondatomra Rob kivette a kezemből a csokrot és az asztalra dobta, majd szenvedélyesen megcsókolt. Az érintésétől, az illatától és a puszta ott lététől visszatért belém az élet.
Az egész délután a kanapén töltöttük, nem tudtunk betelni egymással.
-Csodát műveltél a lakással – suttogta a fülembe
- A hálót még nem is láttad – mondtam pajkosan
- Igazad van. Ezen sürgősen változtatnunk kell – felelte mosolyogva majd az ölébe kapott és úgy vitt a hálószobába

Ugyanolyan szenvedéllyel estünk egymásnak, mint pár órával előtte. Olyanok voltunk, mint akiknek az az utolsó napjuk az életben és ezért minden percét ki akarnák használni. A nyakamtól indulva végigcsókolgatta minden egyes porcikámat, mintha az emlékezetébe akarná vésni.
Másnap 9-re kellett volna bemennem az egyetemre, de Rob-nak nagyon jó marasztalós módszerei voltak, kezdve kávéval kiegészített ágyba reggelitől, egészen az „este indul vissza a gépen Los Angelesbe, töltsük együtt a napot”-ig, ami nyilván teljesen logikus volt.
-Megbarátkoztál a kávéfőzővel? – kérdeztem mosolyogva a tálcára pillantva
- Ashley megtanított pár dologra, mondván, hogy tarthatatlan, hogy ennyire béna legyek a konyhába. Amúgy nagyon szeretne már megismerni
- Ő az Alice-es Ashley, ugye?
- Igen, ő. Bár nem tudom, hogy mikor tudtok majd találkozni, de azt mondta, hogy feltétlenül adjam át az üdvözletét – mondta mosolyogva, miközben egy tincsemmel játszott
- Hát én is üdvözlöm. Viszont be kellene szaladnom az egyetemre, leadni egy házi dolgozatot. Most is az utolsó napra hagytam…
- Nem engedlek el – közölte egyszerűen és szorosan átölelt
- Gyere el velem – ajánlottam fel hirtelen
- Nem hiszem, hogy jó ötlet lenne…- csóválta a fejét
- Órák alatt megyünk be, nem lesznek sokan a folyosón. Nagyon… szeretném…ha…eljönnél…velem – suttogta apró csókokkal megszakítva
- Ez így nagyon nem ér – motyogta lehunyt szemmel, miközben a csókjaimat élvezte
- Elszaladok tusolni, eljössz velem? – kérdeztem huncutul, tovább folytatva a „győzködést”
- Ugye tudod, hogy az őrültbe kergetsz? – nézett rám csillogó szemekkel
- Még szép! – feleltem ördögi mosollyal és kilibbentem a fürdőszobába, ahová persze nyomban utánam jött

Összeölelkezve léptünk ki a házból, ahol természetesen vártak ránk. A különbség most csak annyi volt, hogy vigyorogva álltunk meg és hagytuk, hogy fotózzanak, sőt még néhány bugyuta kérdésre is válaszoltunk.
-Robert, neked nem Los Angeles-ben kéne lenned? – kérdezte az egyik paparazzi
- Nekem most itt kell lennem – válaszolta kurtán és újra megcsókolt
- Ezek szerint megbocsájtottad neki a Kristen-ügyet? – fordult most hozzám az egyik
- Nem volt semmi Kristen-ügy
- Többen mást állítanak
- Nem érdekelnek különösebben. Megbízom Rob-ban
- És te? Megbízol a barátnődben? Több férfival is látták sétálni és kávézni
- Persze, hogy látták, mivel nem csak lányok vannak az egyetemen – felelte már kicsit ingerülten
- Ismered Zac Collins-t? – kérdezte mohón, látva, hogy „érzékeny pontra” tapintott
- Igen. Ő a mentora – mondta már összeszorított fogakkal
- Miatta veszekedtetek legutóbb, ugye?
- Semmi közük nincs hozzá! – vágtam közbe és elrángattam Robert-et
Amikor az egyetemhez értünk, még mindig elég feszült volt.
-Bejössz velem, vagy megvársz itt kint?
- Inkább megvárlak
- Jól vagy? – kérdeztem óvatosan
- Persze. Siess vissza – mondta egy erőltetett mosollyal, majd felvette a napszemüvegét, baseball sapkáját és leült egy padra.
Gyorsan felszaladtam a lépcsőn, végig a folyosón, majd bekopogtam a prof szobájába és közben erősen fohászkodtam, hogy ne nagyon ismerjék fel Robert-et. Kiderült, hogy nem csak én hagyok mindent az utolsó pillanatra, mivel előttem még négyen vártak a bejutásra. Szitkozódva álltam be mögéjük és közben reménykedtem, hogy nincs nagyon mesélős hangulatában a tanár. Laza 10 perces, nyugodtan mondhatom, hogy idegtépő várakozás után sorra kerültem és fél perc alatt végeztem is, mivel kibújtam egy „Nagyon sietek”-kel a beszélgetés alól. Rohantam ki az egyetemről, de Robert-et nem találtam sehol, helyette viszont belefutottam Tracy-be.
-Ha Robert-et keresed, akkor a tónál van. Zac-kel láttam legutóbb – mondta egészen normális stílusban
- Mi?! – kérdeztem ijedten
- Nem tűnt mérgesnek
- Oké, köszi szépen. Szia!
Elindultam a tó felé, miközben Tracy emberi hozzám szólásán töprengtem. Mi történhetett, hogy már nem akar egy kanál vízben megfojtani? Lehet, hogy a Zac-kel való „nem beszélésem” ráébresztette, hogy nem akarok semmit tőle.
-Sziasztok srácok! Mi a helyzet? – kérdeztem gyorsan, amint eléjük értem
- Semmi, csak dumáltunk – felelte Zac
- Miről?
- Tőlem is bocsánatot kért és biztosított róla, hogy csak úgy tekint rád, mint a húgára – mondta Rob
- Ohh. Értem
- Te is megbocsátasz nekem? – kérdezte Zac ártatlanul pillogva
- Igen – mondtam végül
- Szuper! Este parti lesz, ugye eljöttök? – folytatta már vigyorogva
- Én biztos nem, mert este megyek vissza Los Angelesbe
- Szerintem én se, de majd meglátom. Hívlak, ha megyek.
- Okkés! Na lépek, remélem még találkozunk! – köszönt el Zac és kezet fogott Rob-bal
- Hogy kezdtetek el beszélgetni? – kíváncsiskodtam, miközben már a lakás felé tartottunk
- Elsétáltam a tóhoz, mert ott kevesebb volt az ember és láttam, hogy egy srác nagyon néz. Miután leültem egy padra még sündörgött körülöttem egy kicsit, majd leült mellém és bemutatkozott
- Uhh… Erre te?
- Elsőre felment bennem a pumpa. De mielőtt bármit is mondhattam volna, el kezdte magyarázni, hogy ilyen meg olyan részeg volt, és hogy nem akar tőled semmit.
- Tényleg nagyon el volt ázva…
- Igen. Szóval dumáltunk egy kicsit, aztán jöttél te. Ennyi
- Értem. És mit gondolsz egyébként róla?
- Normálisnak tűnik, bár nem bízom benne – mondta fejcsóválva
- Nem is kell. Elég, ha bennem bízol
- Azzal nincsen gond, de…
- Mit de?
- De nem szeretném, ha túl sokat lógnál vele – fejezte be a szemembe nézve
- Tudod, hogy semmi nem fog történni
- Akkor se szeretném – erősködött
- Ő a mentorom. Muszáj találkoznom vele
- Kérlek! – kérlelt Rob, szinte kétségbeesetten
- Mitől félsz ennyire? – kérdeztem gyanakodva
- Attól, hogy rád mászik – nyögte ki végül
- Már mondtam, hogy soha semmi nem fog köztünk történni. És ő is elmondta, hogy csak a húgaként kezel
- Láttam hogy néz rád. Megígéred, hogy csak annyit leszel vele, amennyit nagyon muszáj
- Igen. Megígérem – zártam le végül, hogy megnyugodjon
- Köszi – mondta láthatóan megkönnyebbülve
Miután hazaértünk, én nekiláttam ebédet készíteni, amíg Rob megírt pár e-mail-t.
- Rezeg a telód! – kiáltottam oda neki, majd vetettem egy pillantást a kijelzőre: Kristen. Vettem egy nagy levegőt és odavittem neki.
- Szia Kristen! Mi újság? … Igen, megbeszéltük… Miért?...Nem hiszem, hogy jó ötlet lenne…Na jó. Várj
- Szeretne beszélni veled – fordult hozzám eltakarva a telefon mikrofonját
- Miért? – kérdeztem kurtán. Nem tartozott a kedvenceim közé a csaj.
- Nem tudom. Gondolom elmondja majd
- Ok. Add át – egyeztem bele és elvettem a mobilt
-Szia Kristen, Zita vagyok
- Szia! Már régóta szerettem volna veled találkozni vagy legalább beszélni – mondta mézesmázos hangon
- Tényleg? Miért?
- Csak kíváncsi voltam, hogy Rob kiért van ennyire oda. Örülök amúgy, hogy meg tudtátok beszélni ezt a félreértést
- Félreértést..hmmm.. Így is hívhatjuk. Bár úgy tudom, hogy a te vodkarendelésed igaz a dologból – mondtam hidegen, miközben Robert-et néztem, aki az arcomat fürkészte
- Igen, mivel segíteni akartam neki.
- Úgy, hogy leitatod? – kérdeztem ingerülten
- Gondoltam könnyebb lesz…
-…elcsábítani? – vágtam közbe, mire Rob hevesen megrázta a fejét
- Arra jobb módszereim is vannak, hidd el – mondta gonosz hangsúllyal
- Ez annyira szánalmas, hogy nem is mondok rá semmit – feleltem undorodva és visszaadtam a telefont
- Mit mondtál neki?...A semmire nem reagál így az ember… Nem igen hiszem, hogy ennyi lenne, de mindegy is. Majd megkérdezem őt … Még csodálkozol?... Attól még jobban megbízom benne… Nem érdekel mióta ismerlek. Most megyek, nemsokára indul a gépem… Ez elkerülhetetlen…Szia! – köszönt el Rob és a kanapéra dobta a telefont
- Mit mondott neked? – kérdezte, miután kijött utánam a konyhába és átölelt
- Gyakorlatilag azt, hogy el fog csábítani – közöltem egyszerűen
- Hogy mi?! Biztos félreértettél valamit – bizonygatta Rob miután szembefordított magával
- Azt mondta, hogy jobb módszerei is vannak az elcsábításodra, mint a leitatás
- Ez komoly?
- Úgy nézek ki, mint aki viccel? – vontam fel a szemöldököm
- Nem éppen… Na ezért még számolok vele. Pedig nem szokott ilyen lenni
- Én nem tudom, hogy milyen de nekem továbbra se szimpatikus. De nem törődök vele – bizonygattam
Legszívesebben viszont puszta kézzel megfojtottam volna. Elismerem, hogy nagyszerű színésznő, de attól még simán rámászna Robert-re. A délután nagyon gyorsan elröppent, és már azon kaptam magam, hogy búcsúzkodunk, majd elengedem talán Kristen karjaiba…

14 megjegyzés:

  1. Annyira örülök hogy Rob ismét a képben van!:)
    Kristent továbbra is utálom...

    VálaszTörlés
  2. Hehe én se szeretem Kristent, és örülnék, ha Rob meg is utálná a kavarásai miatt... Sosem volt szimpatikus. A fejezet nagyon jó minnél hamarabb a folytatást! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!!

    UTÁLOM KRISTEN-t!!!!:@ Beképzelt, fujXD A következő részben a meglepire kiváncsi vagyok hogy mi lesz:))))) Jesszus 2 nap mulva lesz friss?????:( legyen egy nap!!!Please:))))

    Orsi:))

    VálaszTörlés
  4. Ez (is) olyan jó lett! :D:P Nagyon uuuutálom KrisztenSztyúártot szóval csak így tovább...xD

    Puszii:)

    VálaszTörlés
  5. pppffaajjj ez nagyon nagyon jo lett akarcsak a tobbiiii!!!!!!nagyon tetszik!!Utalom Kristent es en is remelem h Rob is megfogja utalni:D:Dmar nagyon a meglepiiiit!!:D:Dpuszii

    VálaszTörlés
  6. *varom..ezt kifelejtettem:P

    VálaszTörlés
  7. Annyira jó lett ez a réésszz!!:D
    Miért kinzol minket 2 teljes napig a folytatás hiányával????????Legyen inkább csak 1!Légyszi.légyszi.
    nagyon várom a következő részt!:D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett ez a rész. Hát ez a Kristen. Várom a következő részt és a meglepit. Végre Rob is szerepelt. :) Pusz

    VálaszTörlés
  9. Nah csajszi most jutottam el odáig hogy írjak kommentet, most már muszáj volt rá időt szakítanom. Eddig mindig lófuttában olvastam el a törid, vagy csak egyszerűen kimásoltam, ráraktam a telefonomra, és suli felé elolvastam :D Remélem nem baj azért :)
    Szóval először is nagyon imádom a történeted :P teljesen kikapcsolódom amikor olvasom... (vagy néha idegbeteg leszek amikor olyan részen vagy a vége, hogy az lehetetlen XD).
    Na de gratulálok, minden elismerésem :P
    Azért a Rob oldalon is mindig elszoktam olvasni... :P
    Másodszor meg nagyon szépen írsz :)
    Szóval csak így tovább, remélem még nagyon nagyon sok rész lesz :):):)
    Sok pusssszikaaah :P
    Szijááááshh, Nita (szintén író, bár még nem olyan jó mint te :))

    VálaszTörlés
  10. Végre egy hely, ahol együttéreznek velem és Kristen utálatommal:D Ki nem állhatom a csajt!!!! Szerintem is beképzelt, de asszem nem kéne tovább ecsetelnem:D
    Nagyon nagyon jó volt a rész:) Végre Rob is itt van:)
    Várom a következőt:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  11. Ezennel én is csatlakozom az AntiRobsten klubba. :P Nekem sem szimpi a csaj és szerintem színésznőnek is eröltetett vagy,hogy is mondjam,,,szóval fura,nekem nem jön be az alakítása,bár csak a twilightban láttam.
    várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  12. Zazi, fantasztikus volt!!!! :) Imádlak!
    Viszont a 2 nap helyett tényleg lehetne 1!!
    De ha nem, azt is megértem, mivel gondolom te is tanulsz... :( Az a fránya suli...!!!!!!
    Pussz

    VálaszTörlés
  13. Szia ez nagyon jó lett és én se csípem kristent!! örülök hogy robert vissza tért ha mág csak egy rövid időre is de azért jó volt várom a folytatást!! üdv:solya :) :)

    VálaszTörlés
  14. jajj nagyon jók az írásaid:D na de emberek 8lehet h nem csak ezért) de nemkéne szídni kristent a való életben fogalmunk sincs h milyen lehet.De az írónak grat!!:)

    VálaszTörlés