2010. január 4., hétfő

Jön a maciii!

Sziasztok! Itt is van az új rész, amiben folytatódik a buli, remélem még vissza tudom hozni nektek a szilveszter feeling-et :D várom a véleményeket akár a komikhoz, akár chat-ben!
A kövi részről még nem sokat tudok mondani, mert az új évben béna vagyok és már harmadjára kell újraírnom, mert nem sikerült elmentenem :D:D


61. rész

Ashley azonnal ugrott és szökdécselve ajtót nyitott.
-Gondoltuk hozunk utánpótlást! – kurjantotta Tom és Marcus-szal beemeltek egy sörös hordót
-Huhúú, nagyon jónak ígérkezik az este – dörzsölte össze a tenyerét Kellan és egymaga odavitte a többi piához a hordót
Rob boldog mosollyal megölelte barátait, majd én is adtam nekik 2-2 puszit, végül bemutattuk nekik Dorinát. Szegény mintha lenyelte volna a nyelvét zavarában, amikor Tom kezet nyújtott neki. Annyira édesek voltak, hogy Rob-ot is oldalba böktem, hogy nézze őket és próbáljon leolvasni valamit barátja arcáról. Természetesen semmit nem értett, lévén, hogy pasi, úgyhogy csak értetlenül megrázta a fejét és inkább beljebb invitálta őket.
-Mi volt ez az előbb? – húztam a konyhába vigyorogva barátnőmet
- Mi-miről beszélsz? – makogta, de le se vette a szemét Tom-ról, aki már sörrel a kezében beszélgetett Rob-bal
- Hahó, erre vagyok. És pont erről – mutattam mosolyogva az elvarázsolt ábrázatára
- Ühümmm… - „mondta” a cipőjét fixírozva
- Nagyon aranyos srác – adtam meg a kezdő löketet
- Ugye? És olyan kisfiús, de mégis szívdöglesztő. És annyira okosnak néz ki – kezdett el áradozni
- Ahhoz képet, hogy 5 perce ismered, konkrét elképzelésed van a képességeiről – nevettem el magam, majd átöleltem és bíztatóan rámosolyogtam
- Hé, minket se hagyjatok ki az ölelkezésből – szólt oda Tom és intett, hogy üljünk le hozzájuk
Alig láthatóan fenéken billentettem Dorinát, jelezve, hogy induljon már el és üljön le mellé, én pedig Rob mellé csüccsentem.
-Szeretnék mindenkit tájékoztatni, hogy a mai napon a mi egyetlen és imádott Zitánk lesni fogja minden kívánságom, mivel megnyertem egy fogadást – harsogta Kellan vigyorogva
- Kösz… - mormogtam szemlesütve
- Nincs mit kislány. Na mármost, igazán nagyra értékelném, ha beindítanád a bulit egy kis énekléssel
- Ha én nekiállnék dalolászni, akkor elvenném mindenkinek a kedvét – jegyeztem meg nevetve
- Ezért indítunk 2 kör tequilával! Azután már a hangod se ronthatja el a bulit
- Nem várjuk meg Jackson-t és Bobby-t?
- Ha megjönnek akkor újrajátszás lesz – rántotta mega vállát fülig érő szájjal
Nem rajongtam túlzottan az ötletért, de végtére is szilveszter van és előttük nyugodt szívvel égek, úgyhogy felpattantam és Ashley-vel kitöltöttük a 7 tequilát. Miután mindenki besózta a kezét és megkapta a citrom szeletét, körbeálltunk és egy „Egészség” felkiáltással lehúztuk a mexikó-i csodát… Mi lányok még javában prüszköltünk, amikor a srácok már nyújtották a poharukat a következő adagért, mint amikor az ovisok repetát kérnek a kakaóból…
Nekem is egyre szélesebb és állandóbb lett a vigyor az arcomon, pláne mivel a 2 körből hamar 4 lett és már azon kaptam magam, hogy a nappali közepén éneklek egy sószóróba, de valami irgalmatlanul hamisan. Ennek ellenére mindenki, Rob-bal az élen hangozan éljen-zett és rendszeresen visszatapsoltak.
-Gyere ide, ha ilyen nagy a szád! – nyúltam a szerelmem után, aki készségesen feltápászkodott és hátulról átölelve, kiabálva énekelt a felé tartott „mikrofon”-ba.
Hiába lyukadt ki a dobhártyám, annyira aranyos volt, hogy csak nevetni tudtam rajta, pláne, amikor a többiek is csatlakoztak és egymás kezéből kikapva a sószórót énekeltek. Jackson és Bobby 11 fele érkeztek meg, amikor már mindenki elég spicces volt.
-Hajjajj, nagy lemaradást kell behoznunk – csóválta a fejét Bobby, ahogy végig nézett az alkalmi együttesünkön
- Ez legyen a legnagyobb gond. Na adjatok valamit! – kiáltotta Jackson és tánclépésben a piák felé indult
-Bobbyyyyy, Barátooooom ! – ujjongott Rob amikor felfogta, hogy kik is jöttek
- Hello haver, látom van már dimenzió – veregette hátba kárörvendően
- Kezd…kezd. Gyere bemutatlak az én gyönyörű feleségemneeek – nyújtotta el a végét, hogy épp odaérjen hozzám
- Bobby, Zita. És.. és fordítva… - visszafele már nem ment neki a dolog, amiért jól ki is röhögtük
- Örülök, hogy itt vagy. Mit kérsz inni?
- Hát mi van?
- Gyere! – azzal karon fogtam és az asztal előtt bőszen magyarázni kezdtem, ami nyilván felesleges volt, mivel ő is tud olvasni
- Te mit iszol? – szagolt a poharamba
- Ez egy egészen jó kérdés. Kellaaaaaaaaaaaan! – kiabáltam hátra
- Igen életem? – termett mögöttem
- Mi ez amit iszok? – toltam az orra alá
- Kellan-koktél – felelte kis gondolkodás után
- Azt hiszem azt kihagyom – döntötte el Bobby, majd egy üveg sörrel ment oda a barátaihoz. Nyilván megszólalt benne a túlélő-ösztön…
- Veled se fogadok többet – tolt az asztalhoz Kellan
- Valamit nem jól csinálok? – kérdeztem olyan ártatlanul, amennyire csak a kitörni készülő nevetésem hagyta
- Hát kurvára nem megy a dolog kislány – mondta összehúzott szemöldökkel, amivel egy újabb nevető rohamot idézett elő
- Ne beszélj csúnyán a hölggyel, pláne ne az enyémmel – szólalt meg mély hangon Rob mögöttünk. Szerintem valami hős lovagnak képzelte magát
- Vívjunk meg érte! – ment bele a játékba Kellan
- Elfogadom a kihívást. Tudok egy jó ivós játékot – szólt már inkább az izgatott gyerek- Rob
- Veszíteni akarsz? – kérdezte lesajnálóan
- Majd meglátjuk – húzta ki magát, bár még így is fele akkora volt, mint „ellenfele”
-Asztalhoooz! – bőgte Rob
Kisebb-nagyobb nehézségek árán mindenki eljutott célig, ahova már kikészítette a poharakat.
-Na az a játék lényege, hogy ha a csajok elkiáltják magukat, hogy „Jön a medve”, akkor le kell húznunk a piát, aztán be az asztal alá. Amikor kiröhögték magukat, akkor azt mondják, hogy „Elment a maci, gyertek elő”. Mire feljövünk, már teletöltötték a poharakat, úgyhogy mehet tovább. Elég sokáig lehet játszani és legtöbbször a maci nyer, mert mi már nem bírunk felkeni az asztal alól, ők meg megisszák a piát – magyarázta hadonászva
- Nyomassuk! – csapott az asztalra Marcus

Ashley elsasszézott a hifi-ig, hogy adjon még hangerőt a zenére, mi pedig teletöltöttük az első kezünkbe akadó piával a poharakat. Komolyan vették a játékot, mert mindannyian összpontosítottak, hogy ne mulasszák el a vezényszót.

-Jön a maciiii – visítottuk a csajokkal, mire azonnal lehúzták az italt, aztán ki jobbra, ki balra dőlve a székről bezúgott az asztal alá. Lehet kicsit félreértelmezték a játékot, de így nekünk még jobban tetszett. Úgy gubbasztottak egymás-hegyén hátán az asztal alatt, mint valami menekült csoport. Remegő kézzel újratöltöttük a poharakat, majd jött a következő kurjantás, mire visszamásztak a székre. Így ment még kb. 3 körig, amikor Rob feltartott kézzel kitántorgott az erkélyre, mondván, hogy neki elég volt. Többen így voltak a dologgal, úgyhogy visszahanyatlottak a kanapára én pedig kimentem Rob-hoz.
- Nagyon hősiesen helytálltál – karoltam át a nyakát mosolyogva
- Még szép, hisz miattad csináltam – mondta elfordulva, hogy ne fújja rám a füstöt
- Kicsit mintha ködös lenne a tekinteted édes – böködtem a hasát játékosan
- Hát mit ne mondjak, te is eléggé össze-vissza nézel a szemeddel kincsem – röhögött a szememet szuggerálva
- Imádlak – mondtam az első szót, ami eszembe jutott, aztán a korlátnak nyomtam és megcsókoltam
Azonnal eldobta a cigijét, és vadul simogatni kezdte a hátamat csók közben. Nagy nehezen megálljt parancsoltam magunknak, mivel nem kellett volna az erkélyen elveszteni a fejünket…
-Úgy látom nem csak mi vagyunk ilyen hevesek – bökött a fürdő felé vigyorogva, ahol Dorina és Tom falták egymást
- Istenem de édesek – mondtam elérzékenyülve, mire Rob megpördített és ugyanolyan, ha nem nagyobb hévvel csókolt, mint én őt az előbb
-Visszaszámolás embereeek! – kiáltotta Bobby
Mindenki odatódult a TV elé és kórusba mondtuk a számokat. Olyan izgatottak voltunk, mintha minimum a világvége jönne el éjfél után.
-4…3…2… – utolsót számot már nem tudtam kimondani, mert Rob azon nyomban a számra tapasztotta az ajkait és hátradöntött
-Erre számíthatsz az új évben is – mondta csibészesen miután újra függőleges helyzetbe hozott
- Remélem is! Boldog új évet szerelmem – adtam még egy puszit a szájára, aztán mindenkitől röpködtek a jó kívánságok.
- Na, akkor úgy érzem itt az ideje koccintani – vigyorgott Tom és meg is indult az erkély felé 2 üveg pezsgővel
-Gyere csak velem – húztam arrébb Dorinát- nem akarsz mesélni valamit?
- Mire gondolsz? – nézett rám ártatlanul, de a mosoly ott bujkált a szája sarkában
- Mondjuk arra a kis jelenetre a fürdőben…
-Ohh…. Kicsit elkapott a hév minket – mondta nagy pirulások közepette
- Hééé, ez nem az én barátnőm. Ő nem jönne zavarba ennyitől, kivéve, ha nagyon nagyon nagyon bejön neki a srác
-Mi ez a susmus csajok? Basszus…rengeteget ihattam, mert nem értem, amit mondotok – lépett hozzánk Tom 2 pohár pezsgővel
- Most megmentett a lovagod, de tartozol még egy válasszal –kacsintottam Dorinára
- Ne már! Tényleg nem értem, amit mondotok. Bobby gyere már ide – intett zavartan barátjának, mi meg már a hasunkat fogtuk a nevetéstől
- Na, mi a helyzet?
- Beszéljetek megint..megint úgy – adta ki az utasítást totál zavartan
- Mire gondolsz? Teljesen normálisan beszélünk – mondtuk angolul a lehető legkomolyabb arcunkkal
- Előbb nem így beszéltetek! Ne basszatok már ki velem – vakarta meg a fejét kétségbeesetten
- Mit vettél be haver? Én is kérek – vigyorgott Bobby, akinek leesett, hogy miről beszélhet, de beszállt a játékunkba
- Nem angol volt – bizonygatta továbbra is
- Persze, hogy nem. Magyarul beszéltünk
- Na ez az! Előbb is ilyen volt – hadonászott felénk Tom
- Miről beszélsz? Azt mondták, hogy sok volt neked a tequila. Ez angol volt – mondta Bobby de már a kezével takargatta magát
- Menjetek a francba! – csattant fel Tom és kiment az erkélyre
- Jajj, de cuki, hogy megsértődött. Kimegyek hozzá – bazsalygott Dorina
- Ez hatalmas volt. Taníts már pár szót – ült fel a pultra Bobby
- Oké… Mondjuk azt, hogy sikerekben, szerelemben és barátokban gazdag boldog új évet mindenkinek, rendben?
- Oké, jöhet. Figyelek – húzta össze a szemöldökét
- Akkor ismételd utánam: Dodó
-Dodo
-beleesett egy gyerekkori barátomba – folytattam vigyorogva
- Ezt újra légyszi
-beleesett egy gyerekkori barátomba
-beleesett djerekkori baratomba. Milyen idétlen nyelv ez? Olyan, mint egy gyerekmondóka – hördült fel
- Mindjárt vége, tarts ki. Még ennyi: csak még nem meri bevallani
-csak meg nem merri beváláni – ismételte utánam
- Remek. Na most elölről
Miután még 5-szöri elmondatás után se tudta, ráírtam a kezére, majd figyelmet kértem a többiektől.
-Srácok! Figyeljetek egy kicsit Bobby-ra, mert szeretne mondani nektek valamit magyarul
- Ezt kapjátok ki – állt fel büszkén egy székre- Dodo beleesett egy djerekkori barátomba csak meg nem meri beváláni – mondta a kezére fókuszálva
-Hogy mi?! – kiáltotta Dorina tágra nyílt szemekkel

15 megjegyzés:

  1. Zazi,
    Ez nagyon nagy volt, végig röhögtem az egészet. Az utolsó résznél már szinte fetrengtem, annyira tök jó volt. Csoda hogy tudok valami értelmeset írni, bár lehet nem. :) Ez nagyon haláli volt. Ez lesz a kedvenc részem. Mi lesz itt? Várom a folytatást bármikor is jön. Pusz

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Szerintem valami merénylet áldozatai lehetünk,mert az utcsó 3fejezetnél én is eljátszottam eztXDkicsit idegbeteg voltam...
    Nagyon kész volt ez a rész,úgy röhögtem,majdnem belefulladtam a kólámba,a kutya meg nézett hogy: WTF?!XD
    nagyon várom a folytatást
    pusza

    VálaszTörlés
  3. Basszus Zita..ez készv..:D:D

    A bash.hu elmehet a p*csába...ez sokkal jobb volt.. :D
    Kedvencem: - Rob:"Hát mit ne mondjak, te is eléggé össze-vissza nézel a szemeddel kincsem "

    Hülyére röhögtem magam..:D
    Imádlak!

    Puszillak!

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Anyám, még mindig a földön fetrengek a röhögéstől, ez kész volt:))))
    Kellan-koktél, ivós-játék:))))
    Hihetetlen jóóóóóóóóóóóóó volt:))))))
    Várom a folytit!!!!!
    puszi!

    VálaszTörlés
  5. hát ez rohadt jó volt XDXD Rendesen szakadtam a röhögéstől:D:D kicsit emlékeztetett ez a rész egyik régi estémre XD de jó volt:D
    még sok ilyet :D imádom mikor Rob ittas XD
    pusziii

    VálaszTörlés
  6. OMG!Hát ez nagyon karaj volt,esküszöm sírtam a röhögéstől.De emlékeztet magamra,mert vhogy én is ilyen állapotban voltam szilveszterkor.Basszus...nem bírom ki röhögés nélkül,újra elolvasom.Ez a KellanXD...Igen életem?(nem tom,de én ezen az egy mondaton röhögtem vagy 10 percet)
    Ezután én is így fogom hívni a pasimat! XD
    Várom a kövit,nagyon!Szijóóóó

    VálaszTörlés
  7. Beszarok!!!!!!!Hát ez nagyon nagy volt annyit eröhögtem kacarásztam és ahogy hangosan olvastam ahogy kimondta magyarul anyám csak nézett azt mondja mondtam már h ne igyál suli közben nagy poénosan nem kell bevenni nem szoktam!!!XDKomolyan még most is röhögök kinyúlás zita is meg rob meg tom meh kell meg bobby meg stb mindenki annyira poénos kinyúlásXD IMÁDTAM Puszííí várom a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    áááá ez kész!!!! Nagyon jóóó, imádom :D:D röhögőgörcs XD kiváncsi vagyok a folytatásra....siess vele!! pls *.*

    VálaszTörlés
  9. szia!
    ez elképeztően jó volt! az egészet végig röhögtem XD
    siess a kövivel
    pusz Viki

    VálaszTörlés
  10. Hát engem anyuék hülyének néztek mostXDNem tudták elképzelni min nevetek annyira(Bár ez inkább röhögés volt de ezt a szót mindenki használta a kommentjében ezért nem azt írómXD)
    Bobbynak még gyakorolni kel a kiejtéstXD
    Most szegény Dodo azt hiszi hogy tudja Bobby mit mondott pedig ha tdná az igazat:)
    Várom a kövit:)
    MIILIÓ PUSZI

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon komoly volt. ÁÁÁÁ szakadtam a röhögéstől... A jön a maciról még nem hallottam,de jól hangzik!!!!
    Ilyen vicces fejiket továbbra is! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  12. szia!
    nagyon szuper volt.végig röhögtem az egészet.:D
    várom a folytatást!
    puszi,kinga

    VálaszTörlés
  13. Juuj, ez a magyar tanítás nagyon ott van!! :))) Dorina kicsit sem fog zavarba jönni... :P

    Egyébként az ivós játék csak nem tapasztalat Zazi???? :))))))))) Ezt szokták játszani a barátaid a bulikon??? :))

    Pussz

    VálaszTörlés
  14. Szia!!!

    Kedvenc jelenetem:"Bobbyyyyy, Barátooooom ! – ujjongott Rob amikor felfogta, hogy kik is jöttek
    - Hello haver, látom van már dimenzió – veregette hátba kárörvendően." :)))
    Annyit röhögtem ezen,áhhh:D
    nagyon várom a kövit is:D
    puszii

    VálaszTörlés
  15. Ez valami kegyetlen... négy részt olvastam el egy huzamban, de bearanyoztad ezt az iszonyatos délutánt :) kösz érte!!!

    VálaszTörlés