2010. január 11., hétfő

Meglepetések sorozata

Íme a szilveszteri móka folytatása, és legalább annyi kommentet szeretnék, mint az előző résznél (17) nagyon örült ám a kicsi szívem:D
(L)


63. rész

-Öröm rátok nézni srácok – nevetett Rob a sok fejtámasztóra, mire csak egy nagy nyögés volt mindenkitől a válasz
- Mindenki egyben van?
- Én nem – emelte fel a kezét Kellan
- Hozok neked kávét – nyomott egy puszit az arcára Ash
Erre Tom Dorinára, Rob pedig rám kezdett pillogni, mondván, hogy ők is kérnek.
Erőtlenül egymásra mosolyogtunk a csajokkal, aztán intettünk nekik, hogy üljenek asztalhoz és viszünk nekik inni-enni.
Ennyire boldog újév-reggelem még nem volt. Tiszta idillikus volt, ahogy a második családommal reggeliztünk, mindenki turbékolt a szerelmével és végig nevettünk, leginkább egymáson.

Dél körül már elég erősek voltak ahhoz, hogy hazamenjenek, illetve Dorina Tom-hoz, úgyhogy nagy ölelkezések után elindultak, mi pedig nekiálltunk felszámolni a lakásban uralkodó hadiállapotokat. Rob a szemetet szedte nagy pofavágások közepette, én pedig mosogatni kezdtem. Nagyjából 2 óra alatt végeztünk is, aztán erőtlenül rogytunk le a kanapéra, ahol el is aludtunk.

A következő napok nekem tanulással, Rob-nak pedig munkával teltek. Egyik megbeszélésről ment a másikra, plusz interjúk tömegét adta. Az utolsó vizsgám után összeültünk a többiekkel, egy amolyan „vége az évnek” beszélgetésre, nosztalgiázásra ilyesmi. Ekkor döntöttük el, hogy csinálunk egy búcsúbulit mielőtt hazamennénk, méghozzá 10-én. Hiába laktunk együtt, alig láttuk egymást Rob-bal, mivel reggel, amikor elment, én még, amikor hazajött, akkor pedig már aludtam. Párszor beszéltünk ugyan napközben és néha felébredtem, amikor hazajött, de mindketten nagyon fáradtak voltunk.
-Öltözz szívem – mondta köszönés nélkül egyik este, amikor kivételesen 8-kor hazajött
- Miért?
- Alig voltunk együtt mostanában, már nagyon hiányzol. Elmegyünk vacsizni, utána pedig romantikázunk – simogatta meg az arcom, utána pedig megcsókolt
- Te is hiányoztál nekem. Negyed óra és jövök- feleltem boldogan

Gyorsan magamra kaptam egy csinosabb felsőt és egy farmert, aztán kicsit kifestettem magam, majd befújtam magam a Rob-tól kapott parfümömmel és indultunk is.
Végül a Browns nevű étterem előtt parkoltunk le és a pincér rögtön oda is vezetett az asztalunkhoz. Viszonylag sokan voltak az étteremben, de ezt most kivételesen valahogy nem zavarta Robert-et. Miután leadtuk a rendelést, egyikünk se szólalt meg, csak néztük egymást és mosolyogtunk.
-Ne haragudj, hogy olyan keveset voltam veled az elmúlt héten – szólalt még végül
- Nem a te hibád, ezzel jár a munkád. Én is eléggé el voltam havazva a vizsga és a hazaköltözés miatt
- Akkor nem haragszol?
- Persze hogy nem – simogattam meg az arcát, mire áthajolt az asztal felett egy csókért
- Képzeld, beszéltem anyával és szeretné, ha nálunk vacsoráznánk mielőtt hazaköltözöl. Azt mondta, hogy szóljunk, hogy mikor jó
- Ez kedves tőlük. Azt beszéltük a többiekkel, hogy 10-én tartunk egy bulit, mivel legtöbben 13-án költözünk haza.
- Milyen bulit?
- Amolyan búcsúbulit. Utoljára együtt leszünk még
- Jól hangzik. Külsős is mehet?
- El akarsz jönni? – vontam fel a szemöldököm
- Persze, miért ne? Úgyis keveset vagyunk együtt. Majd úgy szervezem a dolgaimat, hogy el tudjak menni
- Nagyon aranyos vagy, de nem tudom, hogy kik jönnek. Majd utána kérdezek, hogy a többiek hoznak-e valakit
- Nem akarod, hogy elmenjek?
- Nem erről van szó, csak nem akarom, hogy azt gondolják mutogatlak. Ha a többiek nem hozzák a párjukat, akkor tuti ezt hoznák ki belőle
- Ebben igazad van – mosolyodott el újra

Egész vacsora alatt csak egymással foglalkoztunk, kivéve, amikor fotózkodni jöttek oda páran, de hamar visszatértünk egymáshoz. Rob elmesélte, hogy Tom áradozik Dorináról és úgy döntöttek, hogy megpróbálják a távkapcsolatot, amiről nekem nyilván mesélt Dodó, de nem akartam közbeszólni. Annyira jó volt látni, ahogyan örül a barátja boldogságának. Mindig elmondtak egymásnak mindent, de mindig Tom volt a „tökösebb”, ő pedig a kis lúzer, akit agyba-főbe szívattak.
Vacsora után aztán sétáltunk még Oxford-ban, pont úgy, mint 2 hétköznapi szerelmes. Rob vett nekem törökmogyorót és csináltunk pár képet a telefonjával. Teljesen olyan volt, mint egy szerelmes kamasz. Imádtam.

Éjfél körül értünk haza, ahol folytatódott a romantikázásunk, kinyitottunk egy üveg bort, aztán bevetettem minden praktikámat, hogy gitározzon nekem. Mondanom sem kell, hogy sikerrel jártam…
***

-Akkor felhívom anyát, hogy 12-én megyünk ebédre, rendben? – kérdezte reggel
- Oké. Kérsz még kávét?
- Rohannom kell, mert valaki miatt nem tudtam időben felkelni – felelte szigorú arccal
- Nem tehetek róla, reggelente nagyon szexi vagy – somolyogtam a combját simogatva
-Mi az, hogy reggelente? Éjjel-nappal életem – vigyorgott önelégülten
- Úgy látom arra hajtasz, hogy ki se engedjelek a lakásból
- Jajj, igazad van. Megyek is – mondta és eltakarta az arcát a kezével
- Jahajj, ennyire nem vagy vonzó – nevettem el magam, mire rám nyújtotta a nyelvét
-Mikor jössz?
- Valamikor este. Te mit csinálsz ma?
- Találkozom pár csoporttársammal. Elmegyünk Jamie-hez kávézni
- Óóó, kedvenc meleg barátom. Add át, hogy üdvözlöm
- Feltétlenül. Na nyomás. Nem akarom, hogy elkéss – mondtam az ajtó felé tolva
- Na szép, most meg kilökdösöl. Ki érti a nőket! – sóhajtott fel fájdalmasan
- Ne szenvedj már – böködtem a mellkasát játékosan, majd nyomtam egy puszit a szájára
- Oké, megyek már. Szeretlek
- Én is téged

Miután elmosogattam és felöltöztem, elmentem Jamie-hez, aki kitörő örömmel fogadott.
-Hát helló csajszi! Rég láttalak – köszönött egy cuppanós puszi kíséretében
- A vizsgaidőszak átka. Veled mi újság?
- Semmi különös. Elvagyok, csorgatom a nyálam pár pasi láttán – rántotta meg a vállát nevetve
- Szóval csak a szokásos
- Így van. Mandulás cappucino-t kérsz most is?
- Igen, légyszi. Addig leülök oda – mutattam egy nagyobb asztal felé
Pár perc után befutottak a többiek is és élénk csevegésbe kezdtünk. Újra nosztalgiázni kezdtünk, hangosan nevetgélve a sztorikon. Előhoztam a bulit is és, hogy a többiek hoznak-e valakit, de ők úgy gondolták, hogy csak mi és a mentoraink leszünk. Remek…szóval Zac is jön… Ennek nem fog örülni Robert, de meg kell értenie.
Otthon aztán tovább pakolásztam, már majdnem együtt volt az összes cuccom. Mikor ezt is és a TV kapcsolgatását is meguntam, nekiálltam, hogy főzzek valami vacsit.
-Megjöttem – kiáltotta Rob valamivel 8 után

- Gyere, mindjárt kész a vacsora. Te meg mit rejtegetsz? – kíváncsiskodtam, mivel mindkét keze maga mögött volt
- Előbb csókot kérek – csücsörített ellenállhatatlanul, majd miután megkapta, amit akart, egy csokor virágot vett elő a háta mögül
- Jajj de gyönyörű, köszönöm szépen – öleltem át mosolyogva – Miért kaptam?
- Mert szeretlek – rántotta meg a vállát
- Ez a legjobb ok – feleltem egy újabb csók kíséretében
Vacsora alatt elmondtam neki, hogy a többiek sem hozzák a párjukat, amibe látszólag bele is nyugodott, bár Zac-et kihagytam a sztoriból.
***

-Indulok, mert találkozunk a többiekkel a koleszban, onnan megyünk tovább – mondtam Rob-nak a buli előtt
- Hova mentek utána?
- Valószínűleg az OXygen-be
- OK, érezd jól magad szívem. Szólj, ha menjek érted
- Rendben, köszönöm – mosolyogtam rá, majd egy búcsúcsók után elindultam
Már mindenki ott volt, amikor odaértem, talán többen is mint gondoltam. A társaság középpontja természetesen Zac volt, aki azonnal a kezembe nyomott egy poharat, amint beléptem.
-Szia drága! – köszöntött hatalmas vigyorral
- Szia! Látom van már hangulat
- Hisz ismersz –büszkélkedett

Szagra valami vodkás dolog volt a pohárban, úgyhogy lecseréltem egy kevésbé brutálisabbra, majd elvegyültem. Nem akartam sokat inni, de annyira jó volt a hangulat, hogy egy idő után már a vodka-sprite se tűnt durvának…
-Gyere ki egy kicsit – húzott a folyosó felé Zac
- Mi az?
- Hoztam neked valamit. Tessék – nyújtott felém egy csomagot
- De miért?
- Hát mert elmész. Na, nyisd ki
- Egy fotóalbum? – csodálkoztam, majd belelapozva megláttam a képeket, amik a kint töltött fél évemet mesélték el
Csomó bulikép, csoportkép, tele szép emlékekkel. Annyira örültem neki, hogy a nyakába borultam, bár lehet, hogy ebben a pia is segített.
-Jajj, jól van, jól van. Ez csak egy album – simogatta a hátam kicsit zavartan
- Tudom, de akkor is köszi
- Én nem kapok semmit? – kérdezte kicsit a falhoz nyomva
- Mire gondolsz?
- Erre – mondta halkan, majd megcsókolt
Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok, automatikusan visszacsókoltam.

Az étterem:)

9 megjegyzés:

  1. Hipi-hopi!!! Nahát-nahát Zac!! Ezért kapsz Robtól!! :)

    Egyébként Zazi, mondd kérlek, hogy nem "Hamarosan az utolsó rész következik!" illatot érzek a levegőben??!! Mondd kérlek, hogy a náthám miatt még mindig nem jól érzem az illatokat!! :)

    Pussz

    VálaszTörlés
  2. nah..ez nagyon hülyeség volt...szegény Rob..otthon várja...erre tessék..:(
    Egyébként jó lett!
    Pussz!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Olyan romantikus volt, olyan csodálatos volt és ott van a vége, ami meg izgalmas. :)
    Mondjuk, nem tudom, hogy mi lesz ezután, mert Zita nem szólt Zacről, viszont elmondta hol lesz a buli és hát én, arra gondolok, hogy lehet Rob…. A másik most Zita is hazamegy, akkor mi lesz.
    Most vettem észe, hogy te most külföldön fogsz tanulni egy félévet, gratulálok hozzá, biztos nagyon jó lesz, de remélem, nem feledkezel meg rólunk sem.
    Várom a folytatást! Pusz

    VálaszTörlés
  4. Jajj ne már, hülye Zita!!!!!!!! Térj észhez csajszi!!!!
    Egyébként nagyon jó volt, bár a vége nem tetszett XD A romantikázás viszont aranyos volt:)
    Várom a következőt, remélem nem lesz komoly baj ebből a csókból...
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. ez is szupi lett,kell az izgalom :P lehetne tobb humoros resz, azt nagyon jol le tudod irni, grat igy tovabb :D

    VálaszTörlés
  6. na sztem ebből címlap lesz jesszus mán mi az h vissza csókol na ebből lwesz balhé az tuti!!!Ezért aztán gyorsan a kövivel!!!!Puszíí

    VálaszTörlés
  7. Hajajj...ebből még gáz lesz.Ez a Zac nagyon nyomul,megérdemelné h Rob kiüsse.Na jó ez lehet h kicsit erős volt:P
    Am szegény Rob,hát ilyeeet!Na várom a kövit,lécci siess vele.Szijó

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Ez is tök jó volt, bár a vége...utálom Zacet, hülye nyomulós, nem érti meg, h NEM :P Biztos lesz balhé. Siess a kövivel, nagyon várom!! Puszi

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Hát a végével jól felkavartad az elkövetkező eseméyneket kiváncsi is vagyok már nagyon rájuk...de ettől függetleneül nagyon jó volt..és ez a Zac remélem Rob jól megveri a kisnyomulost XDXD

    VálaszTörlés