2009. december 31., csütörtök

A meglepetés vendég

Oké, eddig bírtam:D Ma már 31-e van... Szóval íme az utolsó rész 2009-ben, de ne aggódjatok jövőre is bombázni foglak titeket:) Rengeteg sok kommentet várok, bízom bennetek;)
B.U.É.K.!!!!!!!!



60. rész

-Ne legyél szemét Kellan – szólt rá Ashley is miután kinyomta a TV-t
- Oké-oké nem leszek, viszont szerintem menjünk aludni pár órát. Rob mikor jön?
- 11 körül, úgyhogy egy erős 6 órát tudok aludni – ásítottam egy nagyot
- Tudunk – javított ki Kellan
-Mit akarsz ezzel?
- Mi is itt maradunk. Nem fogok 6 órát elvesztegetni – vigyorgott
- Alvás közben hogy akarsz ugráltatni te nagyon te?
- Sehogy. Csak annyit mondok, hogy amikor felkelek, nagyon éhes leszek és fürdeni is akarok majd – állt fel nagyot nyújtózva
- Komolyan beszélsz? – néztem rá megütközve, amikor láttam, hogy elmarad a Kellan-vigyor
- Csak nem fogadhatom büdösen a ház urát – mosolyodott el
- Jól van… de te itt fogsz kint aludni, úgyhogy ne nagyon nyújtózz – mutattam a kanapéra
- Ti fogtok itt aludni, én a franciaágyban egyedül. Ez az első feladatod kislány
- Ezt még visszakapod – sziszegtem fél komolyan
- Állok elébe
- De várj. Ashley nem játszott, úgyhogy had aludjon veled. Ez a kanapé nem olyan kényelmes
- Chajj… Jól van… - adta be a derekát
Miután mindannyian lefeküdtünk, beállítottam a telefonom 10-re, hogy én is fogadóképes legyek és a kaja is elkészüljön ennek az éhenkórásznak.
Lassan kúszott be a tudatomba Adam Levine hangja, majd mosolyogva kinyomtam a telefonom. Imádtam azt a számot, bár szerencsére nem illett rám vagy ránk. Tovább dúdolva a dalt tipegtem ki a fürdőszobába, hogy egy gyors tusolás után „felkészüljek” Rob fogadására. Annyi eszem nyilván nem volt, hogy váltóruhát is vigyek magammal, úgyhogy halkan benyitottam Kellan-ékhoz. Kicsit meglepődtem azon, amit láttam, de hamar túl kellett tennem magam rajta, mert még sok dolgom volt. Pont úgy aludtak, mint ahogy mi szoktunk Rob-bal, azaz ő mögöttem fekszik, egyik karja a fejem alatt, a másikkal pedig magához ölel.
-Biztos csak megszokás… - gondoltam magamban, bár éreztem, hogy gyenge lábakon áll a magyarázatom…
Úgy döntöttem, hogy csak szendvicseket csinálok, úgyse lesz még dél, mire felkel őfelsége… Főztem kávét, majd nekifogtam, hogy megkenjek Kellan-nak kb fél kiló kenyeret… Fél 11 körül aztán mozgolódást és sutyorgást hallottam a bejárati ajtó felől, aztán ki is nyílt és besétált rajta Rob, akinek nekifutásból ugrottam a nyakába.
-Sziaaa drágám. Úgy hiányoztál – puszilgattam össze-vissza
- Te is nekem kicsim – tett vissza a földre – Remélem nem gond, hogy hamarabb jöttem – mosolygott hamiskásan
- Szemet hunyok felette
- Gondoltam, hogy kicsit morcos leszel miatta, úgyhogy hoztam magammal egy meglepetés valakit – mondta titokzatosan
- Kit, kit? – kíváncsiskodtam azonnal
- Egy olyan valakit, akit nagyon szeretsz
- Sejtettem, hogy nem egy ellenségemet hozod el – gúnyolódtam türelmetlenségemben, amivel még élvezetesebbé tettem a helyzetet Rob-nak
- Nyisd ki az ajtót – bökött a bejárat felé
- Dorinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa – visítottam azonnal és neki is a nyakába borultam
- Jajj de nagy az öröm – nevetett Rob is miután össze-visszadülöngéltünk a nagy ölelkezésben
- Még szép! Tudod milyen régen találkoztunk?
- Tudom, elmesélte a kocsiba – rántotta meg a vállát
- De hogyan? És mikor? – dadogtam még mindig meglepve
- Rob írt egy e-mailt, hogy van-e tervem szilveszterre, mert szeretné, ha eljönnék hozzátok. És ki mondana nemet egy londoni kiruccanásra? – kérdezte Dorina fülig érő szájjal
- Jaaaaj annyira örülök neked! Rengeteg mindent kell mesélnem – váltottam át magyarra
- Nem-nem. Angolul lehet csak beszélni – utasított Rob, mire egyszerre öltöttünk rá nyelvet
- Mi ez a hangzavar? – támolygott ki egy szál boxerben a nagyon morcos Kellan
- Te…? Te mi a fenét keresel itt… és … így? – nézett végig barátján Rob
- Jó reggelt – köszönt Ashley álmoskásan, aki pedig Rob egyik pólójában feszített
- Ki kezdi a magyarázkodást? – sandítottam feléjük
Mint mindig, most is Ash vállalta magára a tisztázást, úgyhogy töviről hegyire elmesélt mindent, a végén pedig Kellan hozzátette, hogy rögtön megszegtem a szavam, mert nincs kész a fürdővize…
-Te fogadtál ezzel a majommal? Képes megenni 50 cm-es családi pizzát egyedül. Megtörtént eset… – röhögött fel Rob
- Ez így van – büszkélkedett Kellan
- Én nem tudok ilyen belső infókat, úgyhogy ma ugráltatni fog – feleltem nagyot sóhajtva
Gyorsan beavattam Dorinát a dolgokba, aki azóta nem tudta levenni Kellan-ről a szemét, hogy az kilépett az ajtón szinte meztelenül.
-Szívesen lennék a helyedben – nézett végig vágyakozóan a fejét-tömő srácon
- Azt hiszem itt az ideje, hogy bemutassalak – ragadtam karon
-Ash, Kellan, ő itt a legjobb barátnőm Dorina. Meglepi vendég egyenesen Magyarországról
- Sziasztok – köszönt kicsit félénken
- Szia! Örülünk, hogy itt vagy – ölelte meg Ashley
- Megyek és engedek neked vizet – fordultam Kellan-höz
- Épp itt az ideje…
Kitettem neki tiszta törölközőt és mindenféle fürdősót szórtam a vízbe, amikor is Rob megjelent az ajtóban és gyorsan be is csukta maga mögött.
-Szia – lehelte a nyakamba, amitől végigfutott rajtam a hideg
- Nem is tudtalak rendesen üdvözölni – súgtam a fülébe, majd adtam egy apró puszit a cimpájára, amitől meg ő remegett meg
Mohón a szám után kapott és az ajtóhoz nyomott, de pillanatokon belül visszapattantunk onnan, mert benyitott Kellan…
-Na de gyerekek! – dorgált meg minket nevetve
- Valami gond van? – vonta fel a szemöldökét Rob, majd mintha semmi nem történt volna, újra „nekem esett”
Kellan megütközve nézett ránk, majd hangosan megköszörülte a torkát.
-Jól van na, megyünk már. Kell még valami? – kérdeztem vigyorogva
- Fürdés után jól esne egy masszázs
- Arra vannak a masszázs szalonok – felelte Rob kimérten. Ez már sok volt neki
- Ezt jól látod barátom, de fogadtunk és vesztett a drága szerelmed, úgyhogy most azt csinálja, amit mondok – vigyorgott pofátlanul Kellan
- Jól van – bólintottam, majd kihúztam Robert-et és szembefordítottam magammal
- Utálom ezt – célzott mérgesen a kérésre és az egész fogadásra
- Csak egy nap. Poén az egész és abban nincs semmi ha megnyomkodom egy kicsit a hátát – próbáltam nyugtatni
- Biztos el fog kezdeni fogdosni – sziszegte
- Ennyire nem bízol a barátodban? Egyébként is van valakije
-Tényleg? – zökkent ki a puffogásból
- Igen. Valami színésznő és nagyon oda van érte Ashley szerint is
- Hmmm – dünnyögte Rob és láthatóan megnyugodott egy kicsit
Visszamentünk a konyhába a lányokhoz, akik elmélyülten beszélgettek az estéről, mindent aprólékosan megtervezve. Dorina éppen egy már kb. 20 centis listát gyarapított, amíg Ashley lelkesen magyarázott valamit.
Nagy kegyesen minket is beavattak a részletekbe. Kellan és Rob elmennek bevásárolni estére, amíg mi lányok bevesszük a belvárost és „soppingolunk”. Aztán feldíszítjük a lakást, főzünk és várjuk a „többieket”, konkrétan Tom-ot, Marcus-t, valami Bobby-t és nagy örömömre Jackson-t is. A srácok húzkodták a szájukat, de nem tehettek sokat, úgyhogy részletes, rajzokkal ellátott bevásárló listával elküldtük őket a boltba, mi pedig elmentünk ruhát és díszeket venni estére.
-Nekem igazából nem kell ruha. Azzal van tele a bőröndöm – suttogta a fülembe magyarul Dorina
- Tudom, nekem se kéne feltétlenül, de Ashley ilyen. Neki kellenek az ilyen dolgok – magyaráztam a leparkolva a sétáló utca mellett
Kb. 2 óráig tartott az üzletből ki üzletbe be, amikor Ashley már elégnek ítélte meg a szatyrok számát, úgyhogy beugrottunk még egy nagy írószer boltba szilveszteri dekorációkért, aztán erősen korgó gyomorral haza indultunk.
-Nem lesz ez így jó – csóválta a fejét Kellan, amikor beestünk az ajtón
- Mi van? – lihegte Ash
- Éhesek vagyunk és enni akarunk – felelte morcosan Rob
- És mi tart vissza?
A nézésük alapján az, hogy kaját csináljanak maguknak legalább olyan esélytelen, mint Plútó-ra eljutni záros határidőn belül.
-Oké-oké, csináljuk mindjárt – egyeztem bele mielőtt válaszolhattak volna
Dorinával főztünk nekik paprikás csirkét, amiért mindannyian odavoltak, bár mindenáron ketchupot akartak rá rakni…
-Te lógsz még nekem egy masszázzsal – mutatott rám a hasát simogatva
- Nem felejtette el – dörmögte Rob, majd rám pillantott
- Legyen az, hogy mi elmosogatunk Dorinával, addig te megmasszírozod, Rob pedig el kezd díszíteni. Aztán csatlakozik a wellness szekció is
Mindenki rábólintott, úgyhogy megindult a pörgés, rohanás. Rob morcos tekintetével kísérve bementünk a hálóba, ahová mindig be kellett jönnie később valamiért. Édes volt, ahogy féltékenykedett meg makogott, amikor bejött, hogy mit is akar. Szerencsére nem jött be Kellan-nek a direkt bénázó kezem, úgyhogy 10perc után inkább felállt és kiment, de azt mondta, hogy készüljek…
-Kicsit elvonulunk Rob-bal, jó? – súgtam Dorina fülébe, aki sokatmondóan bólintott, majd elmondta Ash-nek is, aki erre vigyorogva felhangosította a zenét
- Gyere – kaptam el Rob karját, aki éppen egy csomag lufit próbált kibontani
Behúztam a hálószobába, majd bezártam az ajtót.
-Mire készülsz? – kérdezte bujkáló mosollyal
- Hiányoztál – mondtam a szemébe nézve
- Te is nekem
- Mi van Katy-vel? – ültem le az ágyra komolyságot erőltetve a hangomra
- Nos, ha már így megkérdezted, – ült le velem szemben törökülésben – szakítottam vele
- Nem működött a dolog?
- Nem tetszett neki, hogy másért bolondulok
- Hát ezt meg tudom érteni – mosolyogtam a kezével játszva
- Nem érdekel, hogy ki az?
- Gondoltam elmondod, ha akarod
- Annyira buta vagy – térdelt fel engem is magával húzva, hogy átöleljen
- Nem én, hanem a paparazzik – mondtam mosolyogva
Pár perc múlva eldőltünk az ágyon és csak feküdtünk egymást ölelve. Mindketten erre vágytunk.
***
-Oké, akkor erre az asztalra az italokat és a poharakat, mellé pedig a kajákat – irányított Ashley, Kellan pedig szorgalmasan pakolta az üvegeket
Időközben a lakás fel lett díszítve, gyanítom, hogy Dorina által, mivel ő a lufi mániás, úgyhogy még a plafonról is lógtak. Ráadásul hosszú, színes szalagokat kötött a végükre, amik sok helyen egészen fejmagasságig lógtak. Elképesztően jól nézett ki minden és a hifiből már most ordított a zene. A többiek 8 körülre ígérték magukat, úgyhogy ideje volt el kezdeni készülődni, ami nekünk, lányoknak ilyen alkalmakkor még tovább tart. A fiúk értetlenül megcsóválták a fejüket, amikor viháncolva magunkra zártuk a háló ajtót, majd felváltva, egy szál törölközőben a fürdőbe mentünk. Ők leültek a TV-elé 1-1 sörrel…
Újra 15 évesnek éreztem magam, ahogy divatbemutatót tartottunk egymásnak, majd kiválasztattok a másiknak a tökéletes szerelést, minden mindenkié felkiáltással. Miután felöltöztünk, áttettük a székhelyünket a fürdőbe, futva megtéve a 2 helyiség közti távolságot, hogy ne lássanak meg a srácok…
Amíg Ashley sminkelte magát, addig én Dorina haját hullámosítottam, majd helycsere volt. Fél 8-ra aztán teljes harci díszben léptünk ki a fürdőből, majd pörögni kezdtünk a srácok előtt, akik füttyel és tapssal jutalmazták a közel 1,5 órás „munkákat”. Ashley egy rövid pink ruhát, sok apró masni-szerű dísszel, Dorina egy sötét szürke, fodros, öves ruhát én pedig egy fekete nyak-pántos, öves ruhát viseltem.
-Tetszem? – huppantam Rob ölébe
- Gyönyörű vagy!
- Te se panaszkodhatsz – néztem végig rajta somolyogva
- Most miért piszkálsz?
- Komolyan mondtam
- Ja, akkor jó – mosolyogott szégyenlősen
Dorina Kellan-nal beszélgetett a konyhában, Ashley a díszeket igazgatta, mi pedig turbékoltunk, amikor megszólalt a buli kezdetét jelző ajtócsengő.

Így néztek ki a lányok és a srácok este. Érdemes megfigyelni a 4 fiú ruháját... Nem véletlenül gyerekkori barátok :D



15 megjegyzés:

  1. és első:P nah szóval hellobello Boldog Új Évet:P sry hogy eddig nem írtam de most bepótolom:P szóval fantasztikus volt mint mindig és a ruhák is nagyon tetszettek a végén;)
    áááh és Rob is nagyon ari volt h meglepte Zitát:) és szánombánom h eddig nem írtam... de mostantól majd írok ám bezony:D szóval még1x BUÉK aztán nehogy józan maradj:P pussz: Gréti

    VálaszTörlés
  2. jaj,már alig vártam, ezt a részt!!!
    még mindig imádjuk a fiúkat:p
    és micsoda összeöltözés,tudják mitöl döglik a légy:D
    várom a folytatást!és B.U.É.K. mindenkinek!!!
    puszika

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa!
    Hát ez... ez valami eszméletlen jó fejezet lett! Hülyére nevettem magam a poénokon, Kellan egy idióta, imádom!!! Pont most mondtam a Szaszának, hogy mennyire jó lett ez a rész. Komolyan, már a hasam fogtam a nevetéstől! :)Már alig várom, hogy jöjjenek a srácok, biztosan lesz még egy-két értelmes beszólása valakinek... :D Rob édes volt, hogy elhozta Dorinát, amúgy is jó ötlet volt újra beleírni. Na meg a féltékenykedése... cukipofa :D
    Óh, és Ashley meg Kellan... csak nem több van itt a levegőben, mint elsőre hinnénk???

    Nem nagyon ragoznám a dolgokat, lényeg a lényeg: nagyon szeretem a történeted, és valahányszor látom, hogy új fejezet érkezett, mohón vetem rá magam, mint egy kisgyerek a hőn áhított játékára! :)Nagyon ügyes vagy, gratulálok!

    Ui.: Nagyon Boldog Új Évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  4. Zaziiii!!! Ez a rész nagyon jó volt, bár az igazi buli, illetve pörgés a kövi részben lesz, igaz??? Kíváncsi vagyok! :)
    Egyébként nagyon tetszett a lányok haja, illetve a szerelések is! Bár igazából Ash ruhája annyira nem nyerte el a tetszésemet, de Dorina és Zita ruhája annál inkább! A cipők is nagyon ott vannak! :)
    Robban és a gyerekkori barátaiban nem csalódtam... azért a kockás ing bejátszik mind a négyüknél!:))
    Jackson is nagyon hmm... Kellan, mint mindig jól néz ki! Jah, és ha már Kellan... van egy olyan érzésem, hogy fog történni valami közte és Dorina között... :)
    Nah de be is fejezem a litániát, a lényeg, hogy nagyon tetszett a rész, és mint mindig, most is nagyon várom a következő fejezetet!

    És végül minden olvasódnak Egészségben, Sikerekben, és RPattz-ben Gazdag, Boldog Új Évet kívánok! Ma estére pedig mindenkinek jó bulizást kívánok!!! :)

    Pussz,
    Sabyna

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nagyon jó volt:) Imádom a ruhákat, eszméletlen jól néznek ki, mindenkié:) Annyira aranyosak Zitáék, a kis cukik:)
    Jajj nagyon izgulok a szilveszteri buli miatt:D Vajon lesz benne bonyodalom?:D
    Nagyon imádom a sztorit, és mindig újdonságokat hoz:)
    Mindenkinek Nagyon Boldog Új Évet Kívánok Én Is:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ismételtem egy nagyon jó részt olvashatam. Szöveg nagyon tetszik, a ruhák, a frizurák eszméletlen jók. Tök jó, hogy Dorina is csatlakozott hozzájuk. Jövőre is olvasni fogom a törid. Már nagyon várom a következő részt. Pusz

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Az utóbbi időben nem igazán írtunk egymásra, de azért remélem, hogy nincs emögött semmi negatív dolog! Viszont most itt az idő, hogy megragadjam az alkalmat, hogy Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Szeretnék Kívánni! :))

    Puszi

    p.s.: Az utolsó fejezetek nagyon jól sikerültek. Örülök neki, hogy legalább egy történet a valósággal párhuzamosan halad! Így legalább könnyebb beleélnünk magunkat a szereplők szemszögébe! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Még csak annyit fűznék a régi kommentemhez így az év végén, hogy sikerekben, örömökben, Roban, Kellanban, Ashleyben és még sorolhatnám kikben gazdag új évet kívánok! További sikeres írást. Pusz

    VálaszTörlés
  9. Boldog új évet mindenkinek:))))))))) BUÉKKKKKKKKKK A rész pedig fantasztikus lett:)))

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon jó lett.A fürdő szobás jelenet nagyon tetszett.És nagyon figyelmes volt Robtól(mármint tőledXD)hogy meghívta Dorinát.
    Hát Kellannak nem jött össze a masszázsXD
    Aranyos volt Rob azzal a féltéenységi rohammal de Zitának igaza volt ez azt jelenti hogy nem bízik meg teljes mértékben a barátjában.
    Kiváncsi vagyok már a Budapesti nyaralásra és arra is hogy fognak kijönni a szülők.
    Várom a kövit:MILLIÓ PUSZI!!!

    u.i.Sikerekben gazdag BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!

    VálaszTörlés
  11. szia!
    nagyon vicces volt ez a rész!(:
    tetszett rob féltékenysége is!
    kiváncsi vagyok mi van kellan és ash között..:D
    tiszta durvák a fiukrol a képek!kicsit egyeznek a ruhák..xD
    várom a folytatást!
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  12. Sziaa!!XD nagyon muris rész volt már nagyon vártam és nagyon tetszett várom a következőt!!!!Puszi:)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok drágáim!
    Köszönöm a sok dicséretet, nagyon örülök, hogy megnevettettelek titeket :D én is élveztem a rész írását, hát még a következőjét :D Holnap felkerül az is, úgyhogy lehet lesni az oldalt:D
    gretike0096 üdv a csapatban :)
    skyn girl a fürdőszobás jelenetnek lesz még egy fajta folytatása :D
    pusz

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szupi lett a feji,szegény Kellan.Kicsit lecsúszott a masszázsról,de Rob olyan édi volt mikor féltékenykedett.Szupi ajándék volt Dorina(azért kicsit reménykedem h talán Kellan és ő össze jönnek XD)
    Hát Rob és a haverjai,OMG!!Tom Sturridge(remélem jól írtam a nevét)nagyon bejön.na mek,már irtóra várom a kövit!Szija

    U.i.:Majd elfelejtettem B.U.É.K.

    VálaszTörlés
  15. Szia!!:)

    Huu, olyan jóókat nevettem, föleg Kellan-en!!XD A fürdöszobás jelenet a kedvencem:D
    nagyon várom a kövit:D
    puszii

    VálaszTörlés