2009. november 14., szombat

A táncoló-éneklő-vetkőző mikulás

Bocsibocsibocsi a késésért, de mostanra tudtam eléggé összekaparni magam. Csütörtökön újfent gólyabálban voltam, ami cseppet kiütött:D de nem is fecsegek többet, jó olvasást, várom a véleményeket!
pusszantáss


49. rész

- Ugye nem gondolod, hogy komolyan mondtam azokat a hülyeségeket tegnap? – kérdezte félelemmel a szemében
- Nem tudom mit higgyek, de nyilván nem véletlenül mondtál olyanokat – ráztam a fejem szomorúan
-Ne, kérlek ne gondolj ilyenekre - térdelt elém és megfogta a kezem – Tény, hogy mostanában kicsit hanyagolva éreztem magam de teljesen megértem az okát, ezért se tettem szóvá. Bolondulok érted és ezért esett kicsit rosszul, amikor nem viszonoztad a közeledésem, de nem… szóval soha nem bántanálak meg – fejezte be a vallomását
- Jó, persze… Megígéred, hogy ilyen nem lesz többet? – kérdeztem kicsit talán önző módon
- Nem mondom azt, hogy soha többet nem fogok inni, mert ez nem igaz. De azt megígérem, hogy nem fogsz többet ennyire elázva látni és nem fogok ilyeneket hadoválni
- Megegyeztünk – ráztunk kezet mosolyogva, majd magához húzott és megölelt
Hosszú percekig csak szuszogott a fülembe és szinte éreztem, ahogyan emészti magát belülről.
- Nagyon szeretlek – mondta a hajamba fúrva az arcát
- Én is szeretlek – feleltem egy kis szünet után
- Hogy sikerült a vizsgád?
- Kettessel átcsusszantam…
- Segítettek Zac tételei? – kérdezte egy kis fintorral
- Egy kicsit igen
- Akkor jó…
- Most jut eszembe, tegnap hívott Ashley és elmondtam neki mindent. Azt mondta, hogy hívd vissza, amikor hazaérsz
- Miért érzem úgy, hogy le leszek osztva? - kérdezte letörve és a mobilja után nyúlt
- Nem mintha nem érdemelnéd meg – tettem hozzá epésen, majd elvonultam a konyhába, hogy összeüssek valami ebédet
- Szia, én vagyok…Hé-hé-hé higgadj le…Tudom, ezt aláírom, de utólag már nem tudok semmit tenni…Egyedül…Nem, Zac kísért el egy darabon…Jah…Igen, megbeszéltük…Tudom jól…Oké... Igenis anyuuuuu…Szia – tette le Rob a telefont
- Na, le lettél osztva? – kíváncsiskodtam a konyhából
- Azt mondta, hogy összetehetem a két kezem, hogy minden marhaságom és ballépésem ellenére is velem vagy és, hogy egy balfék vagyok, amiért ilyet csináltam
- Jól látja a dolgokat – helyeseltem mosolyogva
- Tudom – búgta halkan
- Akkor jó. Nem sokára kész a kaja, addig megterítesz? – adtam neki egy kis feladatot, hogy ne érezze még magát teljesen nyeregben
- Persze
A tésztát kevergetve elnézegettem, ahogy Rob pakolja a tányérokat és hajtogatja a szalvétákat, aztán hezitál az evőeszközökkel, amivel újfent mosolyt csalt az arcomra
-Villa balra a szalvétára – segítettem nevetve
- Tudtam én – kapcsolt látszólag azonnal
- Kérsz még? – kérdezte Rob miután letettem az evőeszközeim
- Nem, köszi
- Okés, akkor megyek és elmosogatok – pattant fel
- Hogy mit csinálsz?
- Mosogatok – felelte enyhén kérdő hangsúllyal
- Akkor elsőre is jól értettem
- Rögtön sejtettem – vigyorodott el
- Hát jó, addig én gépezek – álltam fel az asztaltól
- Várj, várj, várj – kapott utánam
- Igen?
- Kéne egy kis „erő” a mosogatáshoz – célozgatott
- Mi van a szupererőddel? – kérdeztem ártatlanul, miközben egyre jobban magához húzott
- Ne kínozz! – rándult grimaszba az arca, majd olyan hévvel esett nekem, hogy nekiütköztem az asztalnak
- 2 tányért és egy lábost kell elmosogatni. Ahhoz elég ennyi, nem? – kérdeztem pajkosan egy levegővételnyi szünetben
- Tévedésben élsz életem – zihálta a fülembe és újra rám akart mászni, de leállítottam
- Előbb a munka, utána a szórakozás – vigyorogtam rá, majd fenék riszálva átmentem a nappaliba
- Szadista – kiáltott utánam Rob, majd nekifogott a mosogatásnak
Átfutottam az e-mailjeimet, aztán msn-eztem egy kicsit Dorinával. Rob kb. 10 perc után, csurom vizes pólóval ült le mellém és bekapcsolta a tv-t.
-Nagyon kis ügyes vagy – dicsértem meg, mint egy kisgyereket
- Tudom – húzta ki magát büszkén
- Be kellene csomagolnunk az ajándékokat, már csak pár nap és karácsony van – mondtam boldogan, mivel imádtam ezt az ünnepet
- Jobban járunk, ha én csak nézem a dolgot, de azt szívesen. A lakást is feldíszítjük majd, ugye? – kérdezte izgatottan
- Persze! Viszont akkor kellene venni pár karácsonyi dekorációt. Mondjuk holnap?
- Oké, mehetünk. Akkor viszont miénk az egész délután – kezdett mocorogni mellettem, majd miután látta rajtam, hogy ugyanarra gondolunk, birtokba vette az ajkaimat

Biztos vagyok benne, hogy bizonyítani akart nekem is és magának is. Én legalábbis ennek tudtam be a végtelen figyelmességét, ugyanakkor hevességét is. A kanapén kezdődött, de egymásba gabalyodva araszoltunk át a hálóba, bár mindketten elég nehezen bírtunk magunkkal. Miután beértünk, rálöktem az ágyra és lovagló pózban ráültem, hogy próbára tegyem mindkettőnk türelmét. A kis „játékom” nem tartott sokáig, pár pillanaton belül ledöntött magáról így fölém kerülve és onnan már nem volt megállás.
Boldogságtól csillogó szemmel, halkan pihegve feküdtünk egymás mellett, ő az arcom minden egyes pontját végig simította és végigcsókolta.

-Ugye mi is állítunk karácsonyfát? – kérdeztem másnap reggel indulás előtt
- Hát, nem igazán leszünk itthon karácsonykor, nem?
- Nem baj, légysziiiii – kérleltem kislány módjára
- Képtelenség neked nemet mondani – csóválta a fejét mosolyogva
- Tudom – vigyorogtam
- Szilveszterre van valamilyen terved?
- Hát van valaki, nem tudom, hogy ismered-e, Rob-nak hívják és imádom. Nem tudom, hogy neki vannak-e tervei, de nagyon remélem, hogy velem akar lenni… Bár pasi, úgyhogy ki tudja mit akar…- magyaráztam nagy komolyan
- Nem ismerem, de ha nem veled akar lenni, akkor biztos egy idióta
- Mondasz valamit… Ha ő nem ér rá, akkor együtt töltjük?
- Ez minden vágyam – súgta a fülembe hatalmas mosollyal
- Akkor jó. Hol kezdjünk? – kérdeztem a bevásárló utca elején szétnézve
- Vegyünk mikulásokat meg angyalkákat – húzott egy bódéhoz

A főutcán a tömérdek mennyiségű bolt mellett most karácsonyi vásár is volt, egymást érték a csicsábbnál csicsább ünnepi dolgokat áruló bódék.

-Ugye nem olyan táncolós-éneklős-vetkőzős télapót akarsz? – kérdeztem visszafojtott nevetéssel
- Dehogynem! Marcusnak poénból – világosított fel vigyorogva és nyúlt is a tárcájáért, hogy kifizesse
Nem sokan ismerték fel, mert a szeméig húzott sapka mellett kapucnival és sállal is takarta az arcát. Andalogva sétáltunk végig a bódékon, vettünk több fajta égősort, angyalkákat, mindenféle karácsonyi dekorációt és Rob ragaszkodott a fagyöngyhöz is. Nem is tudom miért…
1 óra után annyi csomagunk volt, hogy haza kellett ugranunk lepakolni, hogy utána újra belevessük magunkat. Elmentünk ebédelni Rob egyik kedvenc éttermébe, ahol természetesen hamburgerek voltak a legkülönfélébb ízekben. Leültünk egy viszonylag eldugottabb asztalhoz, majd Rob elém tolta a menü kártyát és rábökött egy hamburgerre.
- Esélytelen – ráztam mega fejem miután elolvastam az „ÜnnepBurger” összeetvőit
- Hidd el, hogy isteni és csak decemberben lehet kapni - bizonygatta
- Hát jó, de rendelhetek mellé mást is, hogy ne haljak éhen? – kérdeztem nevetve
- Majd meglátjuk ki marad éhen… - vigyorgott vissza és intett a pincérnek

Miután leadta a rendelést megfogta a kezem és csak nézett, amivel még mindig teljesen zavarba tudott hozni
- Mi az?
- Semmi – felelte mosolyogva
- Ha zavarba akarsz hozni, akkor sikerült – mondtam szemlesütve, mint egy tini az első randiján
- Annyira aranyos vagy, amikor így elpirulsz – gügyögte kedvesen és áthajolt az asztalon, hogy megcsókoljon
- Örülök, hogy örülsz… - motyogtam
- Mi a …. – morogta bosszúsan Rob és nyúlt is a kabátjáért és a kezemért
- Mi tört… - kezdtem bele, de azonnal megértettem, amikor vagy 20 paparazzi nyomult be a kis étterembe, elállva az egyetlen kijáratot
- Ne haragudjatok srácok, de nem tudtam kint tartani őket – szabadkozott a tulaj
- Van egy tippem, hogy honnan tudták, hogy itt vagyunk – vetette oda Rob, majd megpróbáltunk áttörni a tömegen
A sok villanás teljesen elvakított, csak mentem Rob után kifelé, majd futva valami kis utcába.
-Mi ütött ezekbe? – kérdeztem lihegve miután megálltunk
- Fogalmam sincs, itt még soha nem volt ilyen. Valami nincs rendben. Felhívom Scott-ot
Amíg telefonált én időnként kilestem az utcára megnézni, hogy tiszta-e már a levegő, de minden alkalommal láttam még 1-2 lézengő fotóst. Rob egyre ingerültebben beszélt és folyton a levegőt csapkodta sűrű szitkozódások közepette.

-Megjelent Kristen-nel egy interjú, amiben azt nyilatkozta, hogy miattam szakított a pasijával, mert azt ígértem neki, hogy együtt leszünk – préselte ki a szavakat a fogai közt miután letette a telefont
- Hogy mi van??
- Hogy van pofája ilyet mondani? Soha nem mondtam neki semmi ilyet és nagyon jól tudja, hogy veled vagyok. Felhívom
- Várj egy kicsit. Nem lehet, hogy csak az az újság forgatta ki a szavait?
- Nem érdekel, hogy mi történt, ilyet nem mondhat
Annyira elvakította a méreg, hogy üvöltött a telefonba. Mindennek lehordta Kristen-t és azt mondta, hogy neki nincs szüksége ilyen barátra, aztán elcsapta a telefont. Pár percig csak fújtatott gyakorlatilag, aztán kézen fogott és elindultunk haza.
-Ne haragudj ezért, de nagyon felhúzott – mondta nyugodtabb hangon miután hazaértünk
- Semmi baj, de szerintem egy kicsit durva voltál Kristen-nel – feleltem halkan
- Lehet, de megérdemelte… Elég rég óta ért ez a „beszélgetés” köztünk
- Hát jó, te tudod, de… - nem tudtam befejezni, mert megcsörrent a telefonon
-Igen?
- Szia, beszélhetnénk egy kicsit? – szólt bele egy hang, amitől földbe gyökerezett a lábam

17 megjegyzés:

  1. Jajj..hát erre megérte várni..:P
    Örülök drága Zazi, hogy jól érezted magad! :)
    Valahogy sejtem ki hívta Zitát...de nem lövöm le a poént! :D
    A másik meglepő..lehet, hogy én vagyok az első?:D

    Puszás: Szasza

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Jaj de jó, végre friss:)))
    Nagyon jó lett ez is, édesek:))
    Nagyon tetszett, várom a kövit:))
    Nekem is van egy tippem, ki telefonálhatott...:)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó részt írtál, mint mindig. :) Szeretem a karácsonyt, már nagyon várom. (Bár ha belegondolok mostanában nem is annyira, a vizsgák miatt.) Érdekes ez az utolsó rész, de azt hiszem én is sejtem, hogy kihívta Zitát. Kíváncsian várom a folytatást.
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Huu,hat a vegeee xdxd..ahh...most csak dadogok,nehogz at mondd,hogy Kristen fogjaa felhivnii??Fuuu..es ha igaz amit Kris mondott,mert amig Rob reszeg volt,addig minden lehetett,nem tudom..csak azt h imaaadtaam...a vege kicsdit csattanos xdxd.....megegysdzer meg szazszor mondom,hogy immaaadoom::DVarom a folytit,puszii

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett:) Erre tényleg érdemes volt várni:) Nagyon aranyosak, és édesek:) Nagyon szeressem őket:)
    Várom a folytatást:)
    Pusz

    VálaszTörlés
  6. Szia!!

    whááXD már annyira vártam a folytatástXD Kiváncsian várom, hogy ki hivta Zitát!:))) de van egy tippem:))
    pusza

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó volt a rész is! Alig várom a kövit. Egyébként egy nap alatt olvastam el az elejéről a sztorid, és el kell mondjam, hogy az összes közül amit olvastam ez ütött meg a legjobban! király!!! Egyébként végig ezt hallgattam, míg olvastam, olyan szerelmes szám: http://www.youtube.com/watch?v=_h_bdIynqio

    VálaszTörlés
  8. Olyan aranyos történet!!Imádom ,már alig várom ,h legyen friss!!

    VálaszTörlés
  9. jááááááááááááájjj... ez megint édes volt *.* :) csak nem kristen fogja felhívni?:D
    kell egy kis izgalom, de nagyon jó lett megint :):)(L)
    pusziii :*

    VálaszTörlés
  10. Mindenkinek van valami ötlete, szegény Zazi meg pont azokra kíváncsi... lányok, legalább ezt elmondhatnátok! :)) (ismerős érzés, amikor találgatnak, de nem mondják el)

    Már nagyon vártam az új részt, amikor kiírtad, hogy lesz friss, azt hittem, hogy az én blogom rosszalkodik, hogy még mindig nem írja ki, hogy frisseltél. Megérte rá várni! Nekem is az a sejtésem, hogy Kristen lesz, de remélem nem fog bekavarni, mert kár lenne szétrombolni ezt a karocsonyi szerelmes hangulatot!

    Pussz :P

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó ez a rész is, már vároma következőt...

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Nagyon szuper volt, várom a folytatást.
    Kriszti

    VálaszTörlés
  13. Hellóka!!

    Vajon ki telefonálhatott? Van egy sejtésem... Nagyon tetszik ez a rész is. Kíváncsi vagyok a kövire... Csak így tovább!! Üdv:)

    VálaszTörlés
  14. Nagyonjólett O.O Alig várom a folytatáѕt:D ѕieѕѕ vele. Nemtudom hogy ki telefonálhatott... nekem nincѕ ѕejtéѕem. Kriѕten túl könnyű megoldáѕ lenne. vagy nemtom. lényeg h nagyon várom :D
    Puѕѕziii

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Nagyon jó lett ez a fejezet is!! Imádom az egészet! Várom a folytatást. :D
    Üdv! Viki

    VálaszTörlés
  16. Írtó jó lett! Remélem hamar hozod a kövit, mert már tűkön ülök!!! XD pusz

    VálaszTörlés
  17. szia!
    húú...most találtam meg ezt a sztorit, két este alatt el is jutottam a végére, de egész nap arra vártam, hogy vgre továbbolvashassam:P....nagyon jó a sztori:P...tetszik, h Kristen negatív szereplő, mert nem igazán kedvelem a csajt:P...remélem mihamarabb folytatod, alig várom:P..pussz Csill

    VálaszTörlés