2010. március 22., hétfő

Köszönömköszönömköszönöm



1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől- és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7. Betartom a szabályokat.

Vivi, Viki, Nita, Girl Behind The Curtain, Lilla köszi szééépen :)

Mindenkinek szeretném adni, akit olvasok!

Név: Zita
Lakhely: Szeged (Most Hollandia)

Születési hely: Szeged
Magasság: kb 170 cm
Névnap: április 27
Foglalkozás: tanuló
Testvérek: 1 báty (25)
Anyanyelv:magyar
Beszélt nyelvek: magyar, angol, olasz, kicsi holland
Gyűjtemény: mindent gyűjtök
Cipőméret: 39
Iskola: Kodolányi János főiskola (Noordelijke Hogeschool)
Kedvencek: barátok
Hobbi: zENe
Zsebpénz: változik :)
Álom: boldog vagyok 8) el szeretnék azért menni Mount Szt. Michael-be
Szerencsszám: 4
Szeretnék találkozni: Paul McCartney-val
Háziállatok: Hubci (vizsla), 2 macska

7 megjegyzés:

  1. Szia csajszi!

    Meglepi a blogomon!

    Pussz

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Vár Rád egy meglepi a http://regvartboldogsag.blogspot.com-on!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Van egy meglepetésem számodra!

    www.evernessatruelove.blospot.com

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nekem is van meglepi a számodra!
    http://newlife-newlove.blogspot.com/

    puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia! azt hiszem nekem is van számodra egy ksi meglepetésem:)
    http://barelem.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Egyik hűséges,de ritkán kommentelő olvasód vagyok. (Nagyon szégyelli magát!) Nem tudom ki találta ki ezt a díjat,de szerintem nagyon megérdemled! Emellett szeretnék azután érdeklődni, hogy van-e valamilyen e-mail címed,ahol "személyesebb ügy" miatt meg lehet keresni?
    Előre is köszönöm:
    MoBóka

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a további díjakat, elképesztően jól esik lányok! :)

    MoBóka a zihal@freemail.hu-ra írj nyugodtan! ( a nem-kommentelésért még számolunk :D)

    VálaszTörlés