2010. április 18., vasárnap

Egy kis részlet a következő fejezetből :)

És igen, megszületett a 77. rész is, de majd csak kedd környékén teszem fel. Addig is íme egy kis részlet! =)
Még egyszer köszönöm a díjakat! Főleg neked, Nita =)

"Hajnali 5-ig biztos fenn voltunk és tortákat meg ruhákat nézegettünk a neten. Kicsit össze is kaptunk, mert én közöltem, hogy nem fogok hófehér ruhát felvenni, inkább valami halvány krémszínűt…

-Ne már! Ez olyan, mintha én szürke öltönyben lennék
- Van, aki nem feketében van…
- Felejtsd el, hogy szürkében legyek. Az sápaszt
- Mi? – nevettem fel
- Jól van na. Legalább az esküvőmön had ne nézzek ki hülyén
- Soha nem nézel ki hülyén – nyomtam puszit a szájára

A torták nézegetése közben Rob kijelentette, hogy éhes, reggel 5 ide vagy oda.
- Most akarsz kimenni enni?

- Biztos van valami maradék tegnapról – rángatta fel magára a nadrágot és kislisszant az ajtón
Pár perc múlva jött is vissza és egy emberesen megpakolt tányérral mellém feküdt.
-Aludj nyugodtan – csámcsogott vidáman
Néha olyan volt, mint egy nagy gyerek, de ha kellett akkor komoly és felelősségteljes volt. Biztos vagyok benne, hogy nagyon jó férj lesz. Már csak 1, 5 hónap és kiderül."






1 megjegyzés:

  1. Hűűű ez eddig jónak ígérkezik. Már várom a keddet,vagy annak környékét hogy felrakd a teljes részt.
    Üdv. Elena :)

    VálaszTörlés