2010. július 28., szerda

Díjak **Frissítve**

Megint csak köszönöm Sabyna drágám:):*

Tegnap fedeztem fel Gicus16 blogját, amely Szerelem az ellenségbőlcímet viseli, én imádom,mindenkinek ajánlom: http://rebekakreidl.blogspot.com/
A másik ember pedig továbbra is Szasza :D


Sabyna, elkényeztetsz :D de nagyon szépen köszönöm
Szaszának és Klau-nak adnám tovább de rengetegen megérdemlik :)





Szabályok:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte!
2. A logót ki kell tennem a blogomba!
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam!
4. Írnom kell magamról hét dolgot!
5. Tovább kell adnom a díjat másik hét blogtársamnak!
6. Be kell linkelnem Őket!
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Köszönöm szépen Sabyna! :) Ha tudnék linkelni, megtenném :D http://rpattzfanfictions.blogspot.com/

A függetlenség napján születtem,amikor apa kint volt Amerikában. Kis koromban azt mondta,miattam van ott akkora banzáj. Csont nélkül elhittem:)
Fél évet Hollandiában éltem, imádtam és bármikor visszamennék.
Olaszul tanulok éppen...
Jövőre diplomázok és valahova külföldre szeretnék menni utána
Van egy kutyám, Hubci, aki egy padon alszik a párnákon, ha nem látjuk
Imádok írni és a kávét
Zenemániás vagyok

Azok a kedvenceim,akiket olvasok, mindannyian megérdemlik a díjat!

4 megjegyzés:

  1. És egy újabb meglepi nálam! :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Tovább kényeztetlek! :))))
    Kukk be hozzám!

    Pussz

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Öhm.. köszönöm a díjat, de most nem tudom, hogy melyik az *pirul* Majd írd már meg nekem kérlek chatbe.
    Előre is köszönöm:)
    puszi

    VálaszTörlés