2010. június 13., vasárnap

Oliver Paul Pattinson

Hát ennyi volt lányok, megérkezett az utolsó fejezet is. Amikor el kezdtem írni a történetet, kb. 20 részt akartam írni, azokat is csak a magam szórakoztatására. Ehhez képest 85 fejezet lett, és 78 rendszeres és ki tudja hány szállingózó olvasója a blognak, aminek elképesztően örülök. Ahogy feltettem 1-1 részt, fél óránként felnéztem, hogy lássam a kommenteket. :D Nagyon érdekelt és még mindig érdekel a véleményetek, úgyhogy ne fukarkodjatok! ez az utolsó rész, úgyhogy, aki csak egy részt is olvasott, azt nagyon szépen kérem, írjon pár szót :)
Írtam, hogy lesz másik blogom, erről majd később írni fogok itt.
L

85. rész

Rob-bal úgy döntöttünk, hogy a bölcsit kihagyjuk, de oviba mindenképpen beíratjuk Lily-t. Rém izgatott volt az első napja előtt, 10-szer pakolt ki-be a kis táskájába.

- Mami szerinted lesz ott színes ceruza vagy elvigyem a sajátom?
- Biztos lesz, de elviheted, ha szeretnéd
Visszarohant a szobájába és folytatta a pakolászást, amit még este sem akart befejezni, amikor bementem, hogy lefektessem.
- Kész van már a táskád kiscsillag, gyere, feküdj le
- Itthon van a papa? – kérdezte álmosan pislogva
- Nincs, de reggel együtt viszünk majd az oviba
- Rendben. Szeretlek mami – csimpaszkodott a nyakamba
- Én is téged kicsim. Mit szólnál, ha lenne egy kistestvéred?
- Ideköltözhet Joey? – nézett rám csodálkozva
- Jajj, dehogyis. Joey-nak is van anyukája – nevettem el magam
- Hát, ha aranyos lenne, akkor örülnék
- Biztos olyan édes lenne, mint te – pusziltam meg a homlokát
- Akkor rendben. Holnap meg is érkezik?
- Örülnél neki?
- Igen, mert akkor ő is jöhetne velünk
- Hát holnap még nem, ez kicsit több idő, de megmondom a papának, hogy ennyire várod
- Ő biztos elintézi

Mosolyogva néztem, ahogy koncentrál pár pillanatig, majd lassan lehunyja a szemét és elmerül az álmaiban.
Rob éjfél körül ért haza, és mivel még ébren voltam elmondtam neki, hogy „megkaptuk Lily áldását”, sőt még örült is neki, velünk együtt…
Reggel a kislányunk ébresztett minket, mivel annyira izgatott volt, hogy nem bírt aludni. Felugrott az ágyunkra és addig nyüstölte először Rob-ot majd engem, míg reggel fél 7-kor felkeltünk és reggelit készítettünk.

- Izgulsz, kicsim? – kérdezte tőle Rob a kocsiban
- Csak egy picit
- Biztos nagyon élvezni fogod – simogattam meg az arcát

Leparkoltunk az ovi előtt, majd megfogtuk Lily kezét és besétáltunk. Ahogy közeledtünk az ajtóhoz, egyre kisebbeket lépett és próbált mögém bújni.

- Ne félj kicsim, gyere menjünk. A többi kisgyerek már biztos benn van
- Nem szeretnénk bemenni – suttogta a nyakamba csimpaszkodva

Rob úgy ahogy megértette, amit mondott és az arcát látva azonnal kitalált valamit, majd rám kacsintott és bement.

- Hova lett a papa? – nézett körül riadtan
- Szerintem bement játszani
- Visszadobnád a labdát, kicsim? – szólt ki Rob az ovi udvaráról egy gyerekkel a nyakában

Lily tágra nyílt szemekkel nézte az apját, majd félénken felvette a labdát és odacsámpázott hozzájuk. Tudtuk, hogy innentől már nyert ügyünk van, Rob letette a nyakában lévő kissrácot, aki azonnal el kezdett játszani Lily-vel.

- Mi most elmegyünk akkor, jó kismacska? – becézgette az apja
- Rendben, de majd jöttök értem, ugye?
- Persze, hogy jövünk. Gondolod itt hagyunk? – nevettem el magam
- Hát, ha intézitek a kistesómat, akkor lehet, hogy sok dolgotok lesz
Döbbenten néztünk egymásra, majd kitört belőlünk a nevetést.
- Nem lesz sok dolgunk, ne aggódj. 3-kor itt várunk a kapuban – mondtam még mindig nevetgélve, majd adtunk neki 1-1 puszit
Integetett nekünk egy utolsót, majd megfogta az óvónő kezét és bement vele.
- Félelmetes kislány – mondta büszkén Rob
- Volt honnan örökölnie
- Mit szólnál, ha hazamennénk még meló előtt?
- Ezt hogy érted? – vontam fel a szemöldököm

Pimaszul rám mosolygott, majd kihasználva a piros lámpát áthajolt hozzám és úgy csókolt, hogy azt hittem az ülésbe olvadok.
- Meggyőztél – nyögtem szaporákat pislogva

Egész út alatt zavarba ejtően simogatott és puszilgatott, de engem sem kellett félteni. Alig állt meg a kocsi, máris kiugrottunk és kézen fogva rohantunk a házba, mintha legalábbis tilosban járnánk és minél előbb végezni akarnánk. A szenvedély a házban sem csökkent, sőt…
Annyira belefeledkeztünk a másikba, hogy Rob nem ment el dolgozni, és majdnem az oviból is elkéstünk… Sietve kapkodtuk magunkra a ruhákat, majd padlógázzal mentünk Lily-ért.
Kiderült, hogy egyáltalán nem késtünk el, még javában játszott az udvaron egy másik kislánnyal és annak ellenére, hogy láthatóan élvezte, amikor meglátott minket, azonnal hozzánk rohant.

- Mi újság kiscsillag? Jó volt az első napod? – kérdezet Rob felemelve őt
- Igen, nagyon. Bár az egyik gyereknek az anyukája elég fura volt velem – motyogta az apja ingjének gombját piszkálgatva
- Ezt hogy érted?
- Tudta, hogy ki vagy és sikítozni kezdett
- Jajj – csak ennyit tudott kinyögni, úgyhogy inkább én mondtam el neki
- Tudod kicsim, a papa sokat szerepel filmekben, mert színész. Nyilván az az anyuka is látta már valahol és szereti őt
- De én még nem láttalak a tv-ben
- Gondoltuk, hogy majd csak ha nagyobb leszel
- Már nagy vagyok – mondta durcásan
- Rendben, ha akarod ma megnézzük az egyik filmjét – adtam be a derekam, mire Rob fájdalmasan felnyögött

Utálta, ha az ő filmje ment otthon, sőt azt se szerette, ha moziban néztem meg a barátnőimmel. Viszont Lily-nek nem tudott nem-et mondani, amit sokszor ki is használt…
Ahogy szép lassan átálltunk az ovis időbeosztásra, kezdtem unatkozni otthon, mivel miután elvittem Lily-t oviba, hazamentem, ebédet főztem és rendet raktam, de még mindig csak dél volt. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy visszamegyek dolgozni, igaz csak 4 órában, de ez így volt tökéletes. Meló után mentem a kicsiért, utána otthon játszottunk és vacsorát főztünk Rob-nak.

- Mami?
- Igen kicsim?
- Mi van a tesómmal? Jön már? – kíváncsiskodott Lily
- Hát, lehet – feleltem bizonytalanul, mert tény, hogy éreztem valamit, de még nem voltam biztos benne
- Miért? Messziről jön?
- Nem jön messziről, tudod lehet, hogy itt van a hasamban
Hatalmas nyílt szemekkel nézett rám majd a hasamra, és láttam rajta, hogy totálisan össze van zavarodva.
- Az meg hogy lehet?
- Te is itt voltál ám
- És hogy jöttem ki?
- Hát az elég bonyolult, majd egyszer elmondom – már rég megbántam, hogy bele kezdtem ebbe a témába..
- De hogyhogy nem tudod, hogy van-e benn valaki vagy nincs?
- Mert még nagyon pici és nem érzem
- Mikor fogod? – tette fel az ezredik kérdést
- Pár hét múlva, de legyen elég ennyi, jó kicsim? Gyere, folytassuk a főzést

Hétfő reggel épp az oviba készültünk, amikor hányingerem lett, úgyhogy ott hagytam az ajtóban ácsorgó Lily-t és beszaladtam a mosdóba. Szegény eléggé megijedt, de egy szót sem szólt, csak türelmesen várt.
Este a fürdőből kijövet láttam, hogy Rob és Lily az ágyunkban fekszenek, és nagyon sutyorognak valamin.

- Mi ez a susmus?
- Semmi – pattant fel a kislányunk és huncut mosollyal kiszaladt
Bebújtam az ágyba és Rob-ra függesztettem a szemem.
- Hiába nézel így, nem mondom el. Ígéretet tettem
- Rendben, akkor jó éjt – mondtam durcásan és lekapcsoltam a kislámpát

Fél perc se telt belé és éreztem, hogy hátulról átölel, majd a hasamra teszi a kezét. Nem szólt egy szót sem, csak puszilgatni kezdte a nyakamat, majd szembefordított magával és mosolyogva megcsókolt.
Lily volt a legizgatottabb a kistesója miatt, ragaszkodott hozzá, hogy eljöhessen velünk ultrahangra, mert még mindig nem hitte el, hogy ő is ott volt benn.
- Le se tagadhatná, hogy a te lányod - mondtam Rob-nak nevetve
- Na hol van? – térdelt fel egy székre Lily, hogy közelebbről láthassa a monitort
- Engem ne kérdezz drágám, én téged se láttalak
A doki jobbnak látta, ha beszáll a dologba, úgyhogy mutogatni kezdte a kicsi testrészeit, teljesen feleslegesen.
- És ha jól látom, ezúttal egy kisfiú. Gratulálok
- Köszi doki – mondtam bárgyú mosollyal

Rob nagyon lányos apa volt, leste minden kívánságát és gondolatát, úgyhogy Lily is sokszor felé húzott, amiért néha féltékeny is voltam rá… Éppen ezért duplán örültem egy fiúnak, bármennyire is butaság volt.
Már rutinosabb voltam a terhességem alatt, éppen ezért jobban is viseltem. Átalakítottuk a vendégszobát gyerekszobának és közben neveken gondolkoztunk.
- Mit szólsz a Jake-hez?
- Hát… - húztam a szám
- Brian? William? John?
- Ezeket csak viccből mondod, ugye?
- Igen, persze – felelte morcosan
- Jól van na, bocsi. Csak nagyon fáj a bokám és nyűgös vagyok
- Gyere, üljünk le. Megmasszírozom a lábad
Az egész estét kettesben töltöttük, miután lefektettük Lily-t, és végül megegyeztünk a névben is.

Ő is hamarabb jött, mint ahogy ki voltam írva, az egész család elég öntörvényű volt… Szeptember 7-én, elég hosszú vajúdás után megszületett Oliver Paul Pattinson, szőke hajjal és kék szemekkel.
Lily először csak furcsán méregette és naphosszat durcázott, mondván hogy mindig csak Oli-val foglalkozunk, de ettől függetlenül nagyon is kíváncsi volt rá. Egyszer láttuk, hogy este átment hozzá, amikor azt hitte már alszunk és beszélgetni, játszani kezdett vele.
Rob átölelt az ajtóban állva és a fülembe súgta a legszebb 2 szót, amit egy férj és apa mondhat:
- Szeretlek Titeket



18 megjegyzés:

  1. Olyan, mintha még csak most kezdted volna írni a sztorit...emlékszem mikor elkezdted. Látod mekkora siker lett :) Bárcsak lenne még sok-sok rész.
    Rob pedig hálás lehet, hogy ilyen fantasztikus kép lett festve róla, sztem még pár 100 rajongót biztos szereztél neki pluszba. :D Talán el kéne egyszer küldeni neki, csak hogy tudja mihez tartsa magát...mint egy családhoz vezető használati útmutató :p
    Alig várom az új blogot, tuti h az is legalább ilyen sikeres lesz! Csak így tovább, írj még nagyon sokat, hisz láttad a kommenteket! MIND:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ide is elérkeztünk. Én is emlékszem még a legelejére. Imádtam az első fejezettől kezdve. Sok mindenen átmentek. Zitával együtt sírtunk, nevettünk...és happy end lett. Ennél csodálatosabb vége nem is lehetne. Ez volt az első történet, amit Robról olvastam... Szomorú vagyok, hogy vége, de nem lehet az örökkévalóságig húzni, mint a rétest.:D

    Gratulálok az egészhez és várom az új blogodat!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Imádtam, imádom, és bármit is fogsz írni, azt is biztosan imádni fogom.
    Még ezelőtt sosem írtam megjegyzést, és bevallom rengeteg fanfiction-t olvasok, de most vettem rá magam először, hogy írjak. Nagyon szégyellem magam, pedig Te igazán megérdemled a sok kommentet.
    Eddig minden nap, benéztem az oldalra és tűkön ülve vártam a következő fejezeteket. Sosem csalódtam. Volt, hogy sírtam, volt, hogy annyira röhögtem, hogy anyu nem tudta bevigyen-e az idegosztályra, nagyon magával ragadott a történeted.
    És igen... bárcsak (L)ROB(L) a való életben is ilyen szuper és szerencsés lenne.
    Szóval csak annyit akartam mondani, hogy KÖSZÖNÖM az élményt.
    Barbi

    VálaszTörlés
  4. Szia Zazi!
    Most olvastam el az utolsó három részt. Elég nehéz ezt a szót leírnom, mert hiányozni fog nekem ez a történet, amit tavaly óta minden héten élvezettel olvastam. Nagyon a szívemhez nőt ez a sztori, akárcsak a szereplők. Iszonyúan fognak hiányozni, de talán egy kicsit vígasztal az a tudat, hogy talán fent hagyod nekünk olvasóknak, így majd egyszer-kétszer visszanézhetek ide. Örülnék neki.
    A részekről annyit szeretnék mondani, hogy aranyosan írtad le Rob hozzáállását az apasághoz. Én is ehhez hasonlóan tudom őt elképzelni ebben a szerepben :) Külön jól esett, hogy a kislányt épp rólam nevezted el és bekell vallanom neked... én is pont ezt a nevet akartam adni a törimben Lili és Rob közös gyerkőcének, de ezuttal lemondtam róla. Viszont egyáltalán nem bánom. Akad még sok lány név, ami talán méltó lesz a Pattinson névhez... Nem igaz?
    Szóval összességében gratulálni szeretnék neked, mert nem könnyű véghez vinni egy ilyen nagyszerű történetet, úgy hogy még méltóképp is fejezd be. Ezért minden elismerésem a tiéd.
    Sok sikert kívánok a továbbiakban és következő sztoridhoz. Minden jót.
    Puszi - egyik hűséges olvasód - Elena

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép volt!Gyönyörű véget írtál!Gratulálok!Zs.

    VálaszTörlés
  6. Hát csajszi!

    Nem is tudom igazán, hogy mit kellene most írnom? :)
    Azt, hogy mennyire szerettem a történeted, és mennyire tetszett, ahogy megírtad, minden hozzászólásomban írtam, így ez már elcsépelt lenne! :(
    Én is emlékszem, amikor elkezdtem olvasni a történeted még a RPD-n, és arra is, amikor már ezen a blogon voltál, és napjában többször jöttem fel megnézni, hogy tettél-e fel új részt! :))

    Az egyszer biztos, hogy a történeted a magyar Robos fanficek egyik legjobbja, és biztos vagyok benne, hogy ha egy idő után nem is fogok emlékezni minden apró részletre, elég lesz csak ránéznem valamire, vagy akár olvasni egy nevet, ami a történetben szerepelt, és újra le fog pörögni előttem az Éberálom Londonban!:)

    És végül nem maradt más hátra, mint hogy megköszönjem - azt hiszem mindenki nevében -, hogy anno annak idején, mikor eszedbe jutott, hogy írsz egy fanficet, kitartottál, és megalkottad Zita és Rob csodálatos életét (és szerencsére nem csak 20 rész erejéig!:P)!

    Puszi,
    Sabyna

    ui.: Kíváncsian várom az új blogodat! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon szerettem az írásodat, sajnálom, hogy vége van.A következő történetedet is el fogom olvasni.
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Csak gratulálni tudok, hogy ilyen nagyszerűen végig vitted a történetet. Én is tisztán emlékszek, amikor először olvastam a történetedet még RPD-n. Rögtön azután, hogy először láttam a filmet, kutakodtam Rob után és ráakadtam a történetedre is. Ez volt első fanfic amit olvastam, akkor még azt se tudtam mit jelent a szó. Rögtön megszeretem a szereplőket és magát a történetet is. Jó volt végig kísérni Zita és Rob történetét. Ezt az utolsó rész is nagyon jól, fantasztikusan megírtad. Hiányozni fognak. Csak az vigasztal, hogy még majd olvashatok más történetet is a te tolladból, mert nagyon jól írsz. Már most nagyon várom az új történetedet. Sok sikert a továbbiakban. Puszi, Lilla

    VálaszTörlés
  9. Sziia!
    Hát vége. Nagyon sajnálom, de tetszett vagyis ezt nem lehet leírni. Fantasztikus és élethű volt a javából. Pár hónapja találtam csak az írásodra, de bennem is megvan amikor elkezdtem olvasni. Kícsiváncsi voltam és mindig csak ezt akartam olvasni. Minden szabadidőmet itt a gép előtt töltöttem hogy sikeresen felzárkozzak az írás sorrendjéhez. Nagyon sajnálom hogy abbahagytad de tudom azt is hogy minden véges. Azt is tudom hogy lesz másik történet de nem fontolod meg egy másik Robos történet irását?
    Köszönöm neked azt a sok szép percet amit nyújtottál az írásaiddal, nagyon hálás vagyok érte. És köszönöm a jó tanácsot is az én történetemel kapcsolatban.
    Várom a következőt, sok sikert hozzá.
    Köszönöm, puszii:)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Hát ez a pillanat is eljött! Vége! Emlékszem, mikor rátaláltam a blogodra, azonnal belevetettem magam az olvasásba és minden egyes fejezetet nagy izgalommal vártam.
    Többek között a te írásod hatására kezdtem én is történeteket írni és ezt köszönöm!
    Minden egyes részt öröm volt olvasni, de mint minden jónak, ennek is véget kellett érnie!
    A szereplők nagyon a szívemhez nőttek, tőlük különösen nehéz megválnom, de ezzel nem vagyok egyedül!

    Ahogy az egészet végigvitted, nagyon szuper volt!
    Robot pedig fantasztikusan írtad le az új szerepében! Én is hasonlóan képzelem el, de hogy is mondhatna nemet egy apa a lányának?

    Az egészhez csak gratulálni tudok!
    Az írást pedig semmiképp se hagyd abba, mert öröm olvasni azokat!

    Sok sikert a továbbiakhoz!
    Köszönöm, puszi!

    VálaszTörlés
  11. szia
    hát ehez nme találok szavakat
    egyszerüen teljesen élethű és fantasztikusan irsz
    gratulálok
    remélem hamar jönaz uj történeded
    nagyon várom
    szia
    puszy

    VálaszTörlés
  12. Szia
    Eddig csak néha-néha irtam megjegyzést, és szomorú vagyok h vége a történetnek.
    Remélem hamarosan olvashatok tőled még mást is.
    Eszto

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nem túlzás ha azt állítom, hogy ez volt a legjobb történet ami Rob-ról szólt.
    Engem nagyon megfogott és minden egyes nap feljöttem , hogy hátha van friss.
    Hiányozni fog a történet, de remélem, hogy hamarosan olvashatok tőled még mást is.
    Köszönöm a történetet mert sok szép percet okoztál vele! És gratulálok!
    Adél

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Nagyon jól sikerült a befejező rész. Imádtam az egész történetet. A napokban el is olvasom az egészet újra. Szerintem nagyon tehetséges író vagy. Nagy örömmel olvastam, hogy lesz új blogod. Alig várom, hogy olvashassam.
    Szia

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Én nem tartozom a rendszere olvasóid közé, hanem inkább - ahogy te fogalmaztál - "szállingozó" olvasód voltam, de valószínűleg leszek is... :)
    Nekem is (vagy inkább nekünk) is van egy történetünk, és nehezen boldogultunk egy rész megírásásval. egy fejezetet olvastam el: méghozzá az esküvői előkészületeket, azóta pedig rabja lettem a történetnek! :P
    Bár nem kezdtem el előről (remélhetőleg odáig is eljutok...), nagyon tetszik,a hogy írsz!!! :D

    Sok sikert a másik történetedhez!

    puszi, Ivett

    u.i.: Ne aggódj, csupán csak ötletet merítettem és semmit sem loptam! :D

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Hát vége lett. Nagyon sajnálom, mert engem megfogott és lekötött ez a történet. Örülök, hogy jó lett a vége, mert szeretm a happy endeket ;) (nem mindig). Remélem még sok ilyen jó történetet láthatunk tőled.

    puszi: ALice

    VálaszTörlés
  17. El sem hiszem, hogy vége...:( Nagyon jó volt olvasni Téged:) Alig vártam mindig a frisseket, remélem minél előbb jön az új blogod!

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Nagyon szép lett ez a befejezés, csak sajnálom, hogy vége. Köszönöm, hogy megosztottad velünk ezt a történetet, rendkívüli volt olvasni, és sok örömteli pillanatot szereztél nekem.
    Amikor elkezdtem a Robos történetek olvasását, az elsők között voltál, akikre rábukkantam, és érdekes volt végigkövetni, ahogy megszületnek az újabbnál újabb fejezetek. Annyira inspiráló volt ez számomra, hogy én is belekezdtem egy, majd több történetbe is, amik most már egész sikeresek. Tudnod kell, lehet, ha nincs ez a blog, az én írásaim sem születtek volna meg. Szóval:KÖSZÖNÖM!
    Sok-sok puszi:
    Jenny

    VálaszTörlés